Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 24. juni 2011

Muffins og internett:)


Internett-fikse-mannen kom i går.
Det vil si, han ringte klokka ni om morgenen og spurte om det passet at han kom om ti minutter.
Hegemor svarte på refleks "ja".

Hegemor glemte at hun kun var iført trusa, - jeg hadde nettopp våknet, og så ut deretter.


Alarmen gikk - klesfillene ble kastet på og et nødansikt ble malt på i en fart.
Ding-dong!
Det gikk akkurat!

Hegemor slapp den sikkert ti år yngre reperatøren inn og viste ham hvor modemboksen hang.
Han flyttet på stolen som står foran for å skjule de mistrøstige ledningene, stoppet opp ett sekund og kikket på Hegemors koblings-forslag, og uttalte et lite "jaha". Etterfulgt av et "åokheeei".
Hegemor tok hintet og seilte lydløst ut av rommet.


Noen få minutter senere var nettet tilbake.
Nesten irriterende raskt.

Hegemor ga mannen beskjed om at neste gang de beslutter å sende nye modem til alle kundene, så må de ikke glemme å sende med en mann i tillegg.


I ren lykke over the return of the internet, blandet vi muffins.
Ja, jeg sier blandet, for jeg baker ikke (i følge Eyvind Hellstrøm). Jeg blander bare innholdet i en pose med litt vann - men helledussen så godt det blir likevel!
Disse laget vi med Møllerens langpanne-pose. Har laget den en del ganger, forrige gang i barnehagen til 6-åringen, med det resultat at tre av tantene bare måtte ha oppskriften.
Hvorfor skal man ikke blande da?

4 kommentarer:

  1. Ja, hvorfor ikke blande??? Så lenge det smaker godt, og er raskt å lage så ser ikke jeg noe problem iallefall :)
    Jeg og Toro er gode venner ;)

    Ønsker deg en strålende helg, med eller uten sol.

    SvarSlett
  2. Hehe, forstår ikke at mannen hørte på deg:). Mufffinsene så kjempegode ut, genial ide med langpannekake-pose! Det skal jeg huske:). God helg videre.

    SvarSlett
  3. Forstår ikke at han ikke hørte på deg skal det være;)

    SvarSlett