Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 10. juli 2011

En krok på badet


Jada, Hegemor fortsetter å vise fram kroker fra huset sitt.
Til vilt fremmede mennesker (og antakelig en og to kjente).
Syns det er facinerende at så mange ulike mennesker "følger med" på hva vi foretar oss her hjemme.
Syns det er kjempespennende å få mail fra mennesker jeg ikke kjenner, - de koseligste ord, gjerne ispedd et spørsmål eller to.
Dette er en herlig "bivirkning" i positiv forstand av bloggingen:)
Tusen takk, skjønnasser!


I dag går turen til hylle på badet.
Der byttes klientellet ut med jevne mellomrom.
Nylig ble det forandring etter at jeg forvillet meg inn på Living (ved et planlagt "uhell").


Både den hvite kassen og Salle de Bain-skiltet er derfra.
De har utrolig skjønne priser på enkelte ting - lucky me.


Matilde M. såpene har fulgt meg en stund, de er gamle, - men de holder koken og er ikke blitt erstattet enda.
Også lukter de så mmmmm!


Ha en digg, ny uke alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Koselig bad og koselig krok! Badet kan være litt vanskelig å pynte synes jeg. Så lett at det blir for mye av det gode. Men du greier balansen:)
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig krok på badet, mange fine detaljer.
    Ja, d er gøy å følge m hos andre, spennans og inspirerende!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. ÅH - for et nydelig dopapir!!! Interiørblogging er jammen sære saker altså ;) men du, det var en fin krok, men jeg klarte bare ikke å dy meg når det slo meg at det faktisk er dopapir som "stilles ut"! Hihi, god uke til deg!! :D

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig krok!
    Bloggverden er heeeerlig - så mange skjønne folk og MASSE inspirasjon ;)

    Er det Living i Kragerø?

    Ha en fin natt,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett