Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 8. juli 2011

Førstehjelpsboks!


Har jeg lett lenge, eller?
Jepp.
Fant jeg omsider en førstehjelpsboks som passet til å ha på badet?
Oh yees!


Den presset seg fram i sidesynet mitt da jeg var innom "Den Franske Landstil" på Moi forrige uke.
Den ble ikke oversett.
Boksen er fra Bloomingville.


Med fire ulykkesfugler i huset må plaster og flåttfjernere ligge lett tilgjengelig.
Det gjør de nå.


Enkle gleder på en enkel fredag:)

God helg!

2 kommentarer:

  1. Både praktisk OG pent - fantastisk! Hadde passet perfekt inn på badet i det bittelille huset også:) *sette på den stadig voksende ønskelisten*

    Ønsker deg en fin helg,
    klem Jennifer

    SvarSlett
  2. Herlighet for en stilig førstehjelpsboks :)
    Jeg har en rød fra Kremmerhuset, som har fast plass på mikroen.
    Var å fylte opp lageret med plaster på mandag. Det er jo høysesong for plaster ;)
    Storebror måtte gå med prinssese plaster på skrubbsåret her om dagen, for jeg var tom for piratplaster.

    Ønsker deg en herlig fredagskveld.

    Klem Birthe

    SvarSlett