Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 11. august 2011

Blomsterkasse innendørs


Som nevnt tidligere - Hegemor er uten hage og terrasse denne sommeren pga massiv graving på hele tomta. Drensen er skiftet (for dem som vet hva det er) og vi har gjort det vi kan for å få naturtomten vår i vater.
Dermed har Hegemor ingen mulighet til å få hengt opp blomsterkasser i år.


Svaret blir da å lage blomsterkasser inne - og sett dem på spisebordet istedet.

Siklet lenge på disse kassene hos Mester Grønn, og ble superfornøyd da jeg fikk dem på halv pris for en tid tilbake.


Jeg er som kjent ekstremt god på blomsternavn (not), men jeg tror at det jeg har plantet her heter Pletter og Ildtopp..?


Håper du får en fin dag, koselig at du stakk innom:)


4 kommentarer:

  1. Så koselig på bordet ditt;)
    Kjempefin blomsterkasse ♥
    Jeg er så glad i disse plettene...

    Ha en finfin torsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så fint det ble med blomsterkasse på bordet. :)
    Blomsterkassen var superfin. :)
    Ønsker deg en fin dag videre.

    SvarSlett
  3. Jeg (som er enda bedre på grønnplanter) foreslår Blomster og roser! :D

    SvarSlett