Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 20. august 2011

En titt inn i kjøkkenskapet


Da var lørdagen her og heldigvis har gutta fri et par dager igjen;)
(altså, HVEM oppfant 8 uker sommerferie? Absurd!)

Hegemor fungerer som vikarierende sjef hjemme i dag da adm. direktør er på jobb for å fylle opp kontoen som jeg så iherdig tømmer til tider.
Nå er nettopp nachos'en fortært, komplementert med uante mengder sukker og E-stoffer.
Med andre ord - vi er i rute.


Gutta er høye som fy og de skal campe sammen i kjellerstua i kveld.
Hegemor ser for seg en rolig kveld...


Bildene i dag er fra ett av kjøkkenskapene mine.
Favorittkoppene! Bastion, ja.
Mummy loves you!


Håper dere nyter lørdagskvelden der ute:)
God helg alle sammen!


15 kommentarer:

  1. Ha en fortreffelig kveld!


    ♥hilsen fra Nin@Merete

    SvarSlett
  2. Så flotte kopper. Har selv litt koppedilla, men disse har jeg ikke sett før. Hvor der det kjøpt? ;)

    Og jeg falt veldig for det hjertet der, får jeg spørre hvor du har funnet det? :)

    Ønsker deg en flott lørdagskveld.

    Klem

    SvarSlett
  3. Å det var flotte kopper, har heller ikke sett slike før. Hjertet tror jeg jammen jeg har maken til, men mitt er muligens større, de hadde det i flere størrelser. Jeg kjøpte mitt på et lokalt plantesenter her i Bergen.

    Ha en fin lørdagskveld.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Fru Lund:) Bastionkoppene selges på ulike interiørbutikker, men jeg har kjøpt mine på Home&Cottage:) Favorittbutikken;) og hjertene selges på ulike plantebutikker og interiørsjapper. Ha en herlig kveld:)

    SvarSlett
  5. Åhhh så nydelige kopper!!! Fant bloggen din nå jeg, og legger meg absolutt til som følger! Kjempefine innlegg, har kosa meg med mange jeg nå...:)))

    Hilsen fra Hege

    SvarSlett
  6. Velkommen skal du være, Hege:) Håper du vil trives her:) Klem

    SvarSlett
  7. Nydelige farger! :D Snart kan du vinne slike med hjerte på hos meg. Heldige vinneren!!

    Håper dere får en artig kveld da, om ikke så rolig. ;)

    SvarSlett
  8. Og forresten, det er visst mulig.... 4.500,- pr stk. Utrolig.

    Jeg er også utrolig glad for at mannen sa nei da de spurte på Maxbo, om han skulle ha med seg foringer da han hentet vinduene! ;P

    SvarSlett
  9. De koppene er sååå lekre <3

    SvarSlett
  10. De koppene er knallfine ♥
    Og det er veeeldig kjekt når disse direktørene tar seg en jobbetur ut innimellom og fyller opp;))

    Ha en finfin kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Så flott blogg du har!!

    Denne må jeg følge med på!!

    Anita

    SvarSlett
  12. Takk, takk, Anita:) Velkommen skal du være - håper du vil holde ut;) klem fra Hegemor:)

    SvarSlett
  13. Herlig herlig i ditt kjøkkenskap.
    Skjønne kopper og Godisskål :)

    Ha en suuuper søndag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  14. NYDELIGE kopper, jeg har de i rosa, elsker dem<3

    SvarSlett
  15. Hei :)
    Og tusen takk for herlige ord på mitt avskjeds-innlegg! Det rører lagt inn i hjerteroten... ♥

    Det ble bråslutt for meg, jeg mistet bare litt gnisten... men etter alle de herlige kommentarene jeg har fått, så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer tilbake etterhvert...:))
    Og jeg kommer helt klart til og lese deres blogger, blir bare ikke såååå mye kommentarer som tidligere;)

    Ha en fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett