Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 14. august 2011

Gravid?

Neida, det skal jeg love deg - det er IKKE Hegemor som er gravid!
Hegemor anser sitt bidrag til befolkningsvekst på planeten som mer enn nok godkjent, - nå får noen andre overta.


Men jeg fikk nylig en koselig mail fra en dame som jobber for bladet "Gravid" som lurte på om jeg kunne skrive en liten spalte i neste nummer som skulle omhandle "3 tips (interiør etc.) før babyen kommer".

Uæh!


Hegemor er mildt sagt forlengst ferdig med å tenke i de baner.
Her går det ytterst lite i duse babyklær og nydelig babylukt - her dreier livet seg hovedsaklig om sagging, riktige typen caps, mobiler og mest mulig skittent og bustete hår og skitne, sammenrullede sokker...

"Hengevase" kan jo være greit for dem med små fingre hjemme;) Min har blomster om sommeren og stearinlys om vinteren.

MEN - det er jo ikke så vanskelig å mimre tilbake, så jeg kom da på mine tre forslag.
Så for dere som ER gravide, - nå kommer jeg og avlegger dere et lite "besøk" snart;)

Kos dere i regnet (usj)!



7 kommentarer:

  1. Hei Hege :)
    Så gøy å få et slikt flott
    oppdrag da ღ Jeg har ingen
    barn, så jeg leser ikke
    dette magsinet - men jeg
    håper du legger ut et bilde
    når det kommer ut :) Flotte
    bilder av skjønne roser ღ
    Ønsker deg en kjempefin uke
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. PS!

    Jeg også har nå kommet meg på Facebook, velkommen til min side Miss Mette.

    SvarSlett
  3. Oj, så artig da hege;))
    Dette fikser du lett som en plett vettu!!
    Jeg leser absolutt IKKE det bladet (gud forby...)
    Men jeg vil jo gjerne se Hegemor sitt bidrag, så vær så sniiiil og legg ut når det er klart a, hihi;))

    Lykke til!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Jeg skal nok få til noe, ja, - når den tid kommer;) Ikke før i starten av okt, da, så god tid på dere, jenter (til å bli abonnenter, ha ha!!;)

    SvarSlett
  5. Artig oppdrag! :) Gratulerer!

    Og jeg tipper du får end el besøk i dag, med den overskriften. *ler*

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  6. Så morsomt med et slikt oppdrag da, selv om du er aldri så ferdig med babyer ;)

    SvarSlett
  7. Ojojoj så spennende! Må jo nesten få tak i bladet når det kommer selv om jeg ikke er gravid...:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett