Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 31. august 2011

Laueskinn fra Ikea


Vet du ikke hva LAUESKINN er?
Å nei.
Det er når du entusiastisk skal fortelle noen at Ikea har fått en ny type teppe og hodet ditt ikke klarer å bestemme seg for om du skal kalle det lammeskinn eller saueskinn - og munnen din ikke klare å vente på avgjørelsen, og bruker begge ordene samtidig.
Laueskinn.


For Hegemor var temmelig happy da hun fant denne nye typen lammeskinn.
De ser helt like ut som de gamle i fasong, men hårene er noe glattere og blankere.


De har antiskli underlag og de er bare en tredjedel av tykkelsen av de orginale - noe som gjør dem perfekte i møbler.


Og best av alt - prisen: 129 kroner!
I Hegemors verden av økonomisk innsikt er det likestilt med å tjene penger.

Tjohei:)



10 kommentarer:

  1. Kult med billig laueskinn;-)
    ha en fortsatt fin dag.
    Mvh Å

    SvarSlett
  2. Takk for tipset, det er herved notert på IKEA-huskelisten :) Ha en glitrende augustonsdag :)

    SvarSlett
  3. Fine!! Og deilige, nå som høsten ubønnhørlig haar meldt sin ankomst.

    SvarSlett
  4. Er de litt hvitere og en dem de hadde før?? Syntes de var veldig gule. Så jo veldig fint ut på bildet da, så skal jammen se på dem neste gang jeg er på Ikea.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  5. Herlig:) Nå ønsker jeg meg laueskinn!

    klem Jennifer

    SvarSlett
  6. Bæææææ! Navnet laueskinn var jo intet annet enn GE-NI-ALT :)

    SvarSlett
  7. Hihihi Laueskinn var slett ikke verst. Kjenner meg igjen også. Slike ord ramler rett som det er i munnen min:)
    Skinnene var uansett kjempefine! Enda en ting på IKEA-listen min...
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Deler til mannen i husets store fortvilelse din fantastiske matematiske innstilling; at billige ting omtrent gir pluss i kassa;)))

    SvarSlett
  9. Deilig med "laueskinn" no som høsten står for tur!
    Rart med det hvordan vi damer klarer å spare penger når vi kommer over noe som er "billig" :)

    Ha en fin kveld :)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett