Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 1. august 2011

Ønsker meg....

Hegemor kan (trasig nok) atter en gang begynne og ønske seg ting.
Det nærmer seg den dagen man kan ha et lønnlig håp om å kassere inn noen gøyale ting for å veie opp for det ubestridte faktum at alderen har tikket inn nok et år.
Derfor har Hegemor tatt seg friheten til å ønske seg noen ting hun har siklet på lenge.
Retroradio fra Clas Ohlson (jada, lillebror, den har sikkert pyton lyd - men den skal bare brukes på kjøkkenet;).
Og kremfarget timer. Syns det er så mange fine. Aner ikke hvor den på bildet er fra.


Og dørslag!
Dette er fra Ikea, og er supersøtt:)

Ja, ja, da er det vel bare å vente og se...juhu!!
(Får nesten ikke sove).

Hva ønsker du deg, da?
Nyt sola!



4 kommentarer:

  1. Kjempeflotte saker du har på ønskelisten! Når er den store dagen da om jeg tør spørre?:)
    Vi skal til Trondheim og IKEA om litt over ei uke. Spørs om det ikke blir et nytt dørslag:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Sånn radio ønsker jeg meg også :) synd det er lenge til min bursdag, men så er jo jula "rett rundt hjørnet" Da står også kaffemaskin på ønskelista :)

    Håper du får alt du ønsker deg :)

    SvarSlett
  3. De var nå ikke uoverkommelige de ønskene der. Dørslaget fra IKEA er bare herlig, ikke umulig jeg får med meg et slikt hjem også på neste IKEA tur. :)

    Ha en strålende flott helg Hegemoren. Her skal malerkosten svinges, akkurat passe vær til slikt. :)

    SvarSlett
  4. Hei Hegemor :)
    Flotte ting som ligger på ønskelisten din ღ
    Dørslaget og radioen kunne jeg også veldig
    godt tenke meg :) GRATULERER så mye med dagen
    din kom kommer... og så ønsker jeg deg en fin
    fin dag videre, klem fra Mette

    SvarSlett