Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 18. august 2011

Skolestart


Denne lille øyenstenen begynte sitt lange skoleliv i går..
STOR dag for liten og stor, og alt gikk veldig fint.
Her følger et lite bilderas av dagen:



Klar med storebror på trappa.


Minstemann fører an: "Nå går vi!"


Om han virket rolig utenpå så var skjorta grei å vrenge av og på da vi kom fram;)


Til tider ble fotografen litt for nærgående og fotoobjektet ble litt utspekulert.


Skolegutten foran skolen og alle lærerne.


Så var det gruppebilde av alle de nye førsteklassingene, og det gikk stort sett greit...

....men det var ikke alltid at poseringen var like bra:


Dagen var topp fra begynnelse til slutt, og en fornøyd gutt kunne legge seg om kvelden med ny kosehund i anledning skolestarten.
Og bare så det er sagt - vi er snart ferdig med soverommet hans:)
Kommer snart bilder:)

7 kommentarer:

  1. Så bra det gikk bra da :) Lykke til videre!

    Ha en fin fredag og god helg Hege!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Fiiiiine, fiiiiine Åsskar :):):):)

    SvarSlett
  3. Så stas;))
    Og så fine de var - brødrene ♥

    Ha en flott fredag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Det formelig lyser spenning og forventning av den pjokken der! Og når du sier soverom - ja da begynner jeg å glede meg, for det innlegget VET jeg at jeg blir å kose meg med :)

    SvarSlett
  5. Så stas! :) Kjempeflotte bilder av en veldig stolt gutt!!

    Men du, hadde det vært min datter der hadde jeg ikke sagt noe, jeg blogger jo henne selv, men har du sett denne? http://bjost.com/Artikler/255.htm#.Tk0qTpu-Ayz.facebook

    Bare så du ikke får problemer med noen. ;)

    SvarSlett
  6. Takk for tipset, Vibeke:) Det kom jeg rett og slett ikke på, men det er jo helt riktig! Har "sensuert" bildene nå;)

    SvarSlett
  7. Jeg synes bildene ble kule nå jeg, med han i midten som lyser opp! :D

    Har linket til deg i dagens innlegg forresten, kjøkkenskap innlegget ditt passet så fint til mitt. ;)

    SvarSlett