Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 12. september 2011

En liten snik-titt på 6-åringens GRØNNE rom:)


Jada, Hegemor VET at hun har "glippet ut" med at vi er i gang med 6-åringens rom for en tid tilbake, - og det har enkelte lesere fått med seg.
Det igjen har resultert i KOSELIG mas om å få se.
Så for dere som venter - her kommer en liten sneak preview;)
Det er ikke helt ferdig enda, det gjenstår noen prikker over noen i'er.


6-åringen insisterte på grønt rom, og veggen er malt med Empire.
Egentlig får Hegemor lyst på snop når hun ser den fargen, - litt sånn nam-nam-farge:)
Jeg har selvfølgelig fått lekt meg litt med sjablonger denne gangen også;)


Hovedprosjektet på dette rommet har vært en borg med seng oppå.
Og la meg bare si det med en gang - Hegemor har HELT SELV snekret to av lettveggene!
Ja - med to-toms-fire (eller hva det nå heter) med sponplater på.
Og best av alt - Brannmannen sa at jeg hadde gjort det riktig!
HAH!
...men jada, jeg fikk hjelp til monteringen og toppen;)


Fikk prøve meg på en slags kulissproduksjon også da jeg satt en hel dag og klasset med spesialsparkel for å lage "steiner rundt døren og vinduet.
Skal skrive et innlegg om borgen senere, om framgangsmåte og diverse:)
Borgen er malt i Aprilgrønn.


Pulten har blitt plassert som en forlengelse av borgen.
Legg merke til det fantastiske selvportrettet som poden har malt selv:)


Og oppi her ligger prinsen å putrer og sover:)


Når dette innlegget publiseres, ligger jeg forhåpentligvis i full narkose og fjerner mine hatede mandler.
Jeg har brukt hele helgen på å vaske og rydde som en gal - gjøre alt jeg ikke får lov til de neste to ukene (nesten som når man planlegger en fødsel, he he).
Hegemormammaen har gjort sitt inntog i heimen i kveld og blir noen dager for å følge med meg postoperativt.
Med andre ord får jeg min egen, private hjemmesykepleie.
Herlig!:)

Så alt etter hvordan formen blir, så blogger jeg snart igjen;)
Og hvis du lurer på hvorfor jeg hater mandlene mine og hvorfor de må ut, kan du lese det her.

Fin uke til dere alle:)


20 kommentarer:

  1. Du er bare så dyktig på barnerom. Uvanlig med grønt, men du så fint det blir. Den borgsengen må da en liten prins være helt i himmelen over å ha på rommet sitt.

    God bedring Hegemoren, håper rekovalesent tiden blir kort.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. For et fantastisk rom :)) så utrolig flink du er :D:D

    SvarSlett
  3. Ja, det rommet stod til forventningane!!!! Knallflott grønfarge!! Og den senga er (om det er den eg trur) knallstilig og var under vurdering når minstemann her fekk rom for seg sjølv.

    Håper du blir fort frisk!!!

    SvarSlett
  4. Utrolig flott barna rom! Så flink du er.

    SvarSlett
  5. Woaw, for en drøm av et gutterom, du er bare helt fantalstisk flink til dette!! Nå fikk jeg lyst å male gutterommet....;-)
    Lykke til med operasjonen, tenk så bra du vil få det i fremtiden. Godt du har en snill mamma som hjelper deg!
    Godbedringsklem fra meg

    SvarSlett
  6. Jeg gidder ikke å servere deg alle mine kjente komplimenter, du har hørt meg et par ganger før, nemlig.... MEN jeg begrenser meg til å be deg si hvor du bor og når du ønsker å selge huset ditt, eventuelt når jeg kan leie deg inn for et oppdrag eller 3 ;) lykke til med operasjonen, mandler kan jeg mye om!!

    SvarSlett
  7. Hei!
    Nok et kjempefint rom- detta kan du :)
    Lykke til med operasjon, og tiden etter...

    Klem Anette

    SvarSlett
  8. Så fantastisk fint gutterom! Veldig inspirerende for meg som har lyst å pusse opp sønnens rom.
    Lykke til med operasjonen!
    Klem

    SvarSlett
  9. Storartet rom da;) Jammen er du flink og!
    Lykke til med operasjonen og oppvartingen etterpå:))
    Klem

    SvarSlett
  10. Supert gutterom!! :D


    Lykke til med operasjon og rekonvalens ;) Håper du får en fin sofauke!

    SvarSlett
  11. Herlighet for et flott gutterom!! Du/dere er så fantastisk flinke til å skape spennende rom! Jeg blir så imponert og inspirert!:)
    Masse lykke til med operasjonen og masse god bedring!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Nydelig rom. Imponert! Lykke til med operasjon og tida etterpå!! Klem

    SvarSlett
  13. Flott rom! :)
    Storebror her har også grønt på rommet sitt. ;) fin farge det.
    Spørs om det ikke må lages en kopi av borgen/senga her i hus gitt. skikkelig kul var den!
    Lykke til med operasjon! Det er vondt, men SÅ deilig å bli kvitt mandlene!

    Inger Marie

    SvarSlett
  14. Hei. For en flott blogg du har:) Og de tøffe gutterommene. De var rå.
    Klem fra Katarina

    SvarSlett
  15. Hei Hegemor!
    Går det bra med deg?Har ikke sett meldingen din angående dette skiltet fordi den hadde lagt seg til moderering. Men dette er hvertfall sida jeg har bestilt den fra. Har fått det nå og det kommer et bilde snart! Rålekkert!! Ha en fin dag! http://www.handpaintedhousesigns.co.uk/

    SvarSlett
  16. Knalltøft gutterom!!

    *Noterer meg at det er på HØY tid at rommet til ungene mine blir ryddet*

    Lykke til med operasjonen :)

    Klem

    SvarSlett
  17. Nydelige gutterom!!! Hvilke gulv har du lagt? Er det vegg-til-vegg-tepper? Skal straks i gang med rommene til mine tre gutter og lurer litt på hvilket gulv jeg skal velge...

    SvarSlett
  18. Vi har lagt vegg til vegg teppe på alle barnerommene og er kjempefornøyd:) Ungene leker mye mer på gulvet og det luner veldig:) Vi kjøpte tepper på Byggmakker. Det du ser på dette rommet er litt hårete, altså ganske mykt:)
    Klem fra Hegemor:)

    SvarSlett
  19. Så flott Hegemor. Dette kan både du og gubben, Nå har jeg kosa meg og sett på mange bilder og mange rom - Kjempe flott.
    mvh Janne Bådholm

    SvarSlett
  20. Så flott!! artig å gjøre tingene selv. Så gøy å lese om ei som tør å gjøre ting selv. Fargen var helskjønn! ;) Nå må jeg se mer på bloggen din! :)

    SvarSlett