Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 19. september 2011

Kakao-tid:)


Er bare innom en tur for å si at nå har kakaoen kommet seg på plass i vinduskarmen. I eget glasshus.
Koppene går ned på høykant i våte og kalde barn (og i sympati-drikkende mødre) mens regnet hamrer på vinduene.


Hvordan har det seg egentlig at vi liksom ikke liker høst?
Hegemor koser seg skvett i hjel:)
Tenn lysene folkens, skru på tv'n og dra fram strikkepinnene - og nyt!

12 kommentarer:

  1. Likte den etiketten :) Veldig selvforklarende :)

    SvarSlett
  2. Så flott å se at det er andre også som setter pris på høsten!:-) Jeg elsker høsten, syns den er kjempekoselig! Kakao har det gått i her også i dag, og brettspill.. etter at vi kom inn fra regnet.. så koselig :-)

    SvarSlett
  3. Litt lettere å like høsten når en har fine kakaokrukker stående fremme og friste...virker ikke fullt så dystert med høst da..
    Høsten er vel ikke stort sett så ille...å være inne i. Det er vel heller det at en plutselig føler seg litt innesteng..ikke like enkelt å trø nedi et par sko og løpe ut.. Men det er jo lite som kan måle seg med levende lys et deilig pledd og noe fengende på tv... :)

    Ha en flott høstkveld :)

    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  4. Hei Hege!

    Så koselig! Jeg elsker også kakao, og ungene også. God ide å ha den på glass;)

    Mye flott inspirasjon på bloggen din! Skal titte litt mer jeg nå;) Nyt høsten!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  5. Nå satte du meg på en god ide..Jeg har nettopp fått tak i mange Norgesglass, og jeg skal jammen meg ha kakao i en av dem :)
    Elsker kakao, fyr i peisen og mange stearinlys.
    Iallefall når regnet pisker mot ruten.

    Ønsker deg en strålende uke

    Klem Birthe

    SvarSlett
  6. Mmm det så godt ut. Her syndes det i kakao drikking nesten hver kveld sammen med barna...Men det er jo så godt...
    Mvh Å

    SvarSlett
  7. Ingenting er bedre enn en kopp med varm kakao når regnet pisker mot ruta og vinden uler rundt hushjørnet. Jammen har høsten sin sjarm den også :)
    Ha ei fin ny uke!

    SvarSlett
  8. Ahhh, jeg digger høsten!
    I dag har vi kosa oss med kakao og polarbrød til kvelds;)) Etter en laaang kveld med kamper på fotballbanen... det er deilig det!!

    Stilig etikett på kakao'en;))

    Håper dere har det heeeelt toppers Hege-mor, jeg er ofte innom her, selv om jeg ikke er like racer på kommentering som tidligere;)

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Enig med deg, jeg - høsten er herlig! Sover så godt på natta når kald høstluft holder soverommet friskt :) Hvis regnet øser ned og vinden uler, ja da er det bare å kose seg under pleddet med strikketøyet i hånda. Og hvis sola skulle skinne fra klar himmel, ja da er det bare å ta seg en luftetur og nyyyyte!

    SvarSlett
  10. Jo jeg koser meg med høsten jeg! Eneste negative er husvasken som gjøres før jul, det er passe kjedelig...:)
    Ellers koser vi oss med talglys, pledd, gode kveldsmater med og uten kakao, besøk og fine turer i skogen/fjellet:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. For en lekker oppbevaringsidé :) Man må jo gjøre det beste ut av hver årstid, også de som er litt våtere og kaldere ;) Fortsatt fin torsdagskveld!

    SvarSlett