Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 10. september 2011

Må ha gamle trådsneller!

Hegemor har gått litt i dekning på det nesten ferdige hobbyrommet de siste dagene. Dette har bloggen merket, og nå gav den beskjed.
Hegemor tenkte å benytte anledningen til en aldri så liten efterlysning:
Har noen søte mennesker der ute i den store, vide verden peiling på hvor jeg kan få tak i gamle trådsneller?

Jeg mener først og fremst ikke sånne små som er på dette bildet (fant det bare da jeg googlet, og syns det var så søtt;).
Jeg trenger store, gjerne gamle, kan godt være sprukne og velbrukt spoler til å snurre alle blondene mine på.
Hobbyrommet mitt blir ikke et fullverdig rom uten.



Det er mer denne størrelsen jeg jakter på.

Nå er det jo sånn at Hegemorpappaen har en dreiebenk som står igjen etter Hegemorfarfaren.
Det er mulig at Hegemorpappaen må til pers her, altså..
(det er bare litt synd at han ikke helt vet hvordan man bruker den..)

Hvis du leser dette kjære, gode pappaen min, - så trenger jeg sånn ca 10 stykker...!

Nyt helgen i regn eller sol!
Jeg freser rundt i den gule bilen det neste døgnet, og redder liv så godt jeg kan;)
Tudelu alli hopa!


 

7 kommentarer:

  1. hei hei.... jeg vet panduro selger slike nå, 2 i pakken for 49,90. De er jo søte men nye....

    http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=480233

    -Mia-

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Jeg mener at Frk. Anker selger gamle tråsneller som det er litt str. på. :)
    Du kan jo titte inn til henne å se. :)
    Ha en fin lørdagskveld. :)

    SvarSlett
  3. Hei
    Det er en stund siden jeg var innom bloggen din, så i kveld har jeg rullet meg nedover og SMILT. Det er så kjekt å lese bloggen din. Innimellom må jeg les litt for den mannlige delen i stua også, som også MÅ SMILE.
    Klem

    SvarSlett
  4. Gamle trådsneller er så flotte!!! Synd det meste er i plastikk no :( Håper du får tak i!!

    Venter forresten spent på bilder frå rommet til minstemann ;) ;)

    SvarSlett
  5. Ble anbefalt siden din av min søster, og jeg ble bergtatt! Ønsket anbefaling til 3 gutterom, og det fikk jeg jammen! Herlig med inspirasjon som er fritt for rosa, tyll og blonder :) Masse flott på siden din, og jeg kommer til å følge med videre :)

    SvarSlett
  6. TAKK Mia og Mamsen for gode tips:)
    Koselig å ha deg tilbake, Annfrid:)
    Og Ann Louise - sjekk ut innlegget i morgen;)
    Og Ragnhild - VELKOMMEN HIT:) :) :)
    klem fra Hegemor

    SvarSlett
  7. To av bildene er fra min blogg =) Jeg har noen få av de store igjen, men det er med merkelapper på (ikke stempel som på bildet). Har også noen små som ble lagt ut i går med "love statements" på. Du kan se på denne linken om det kan være noe av interresse: http://c-zept.blogspot.com

    SvarSlett