Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 27. september 2011

Medisin-reklamer


I og med at jeg er en ihuga tv-titter, spesielt på kveldstid, har jeg opptil utallige (ufrivillige) ganger fått med meg den der reklamen for krem mot eksem - Dexem.


Er det bare meg, eller er det navnet historiens minst kreative?


Jeg skjønner for det første ikke hvorfor noe som helst fra apoteket bør ha tv-reklamering.
Hvem er det som går og "shopper" der? Med mindre man skal ha noe?
"Åh, nå er det lenge siden jeg har vært på apoteket, gitt - jeg måå bare innom og se om de har fått noe nytt!" (??)
Ikke jeg.


Og hva om alt på apoteket skulle ha så kreative navn, da!

Ville du tatt en DODEPINETABLETT hvis du hadde, ja - hodepine???


Uansett, bildene idag er igjen fra kjøkkenhylla mi.
En alperose har tatt bolig i en kopp fra Ikea, og siden jeg er kjent for lite grønne fingre, må bildene tas mens det ennå er liv igjen i skjønnassen.


Nå skal jeg ut og nyte sola:)
Tenk at sommeren skulle komme i overgangen september-oktober i år;)

6 kommentarer:

  1. Ha,ha ja nå måtte jeg le. ;)
    Det er jammen sant, dette blir litt for dumt.
    Flotte bilder fra kjøkkenhyllen din,
    alpefiol i koppen var veldig fint. :)
    ha en fortsatt fin dag. :)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja det er sant, er skikkelig teit den reklamen;)) Og det er jo i grunn ganske ofte reklamer for apotekene, Dexem, Zoon (hvorfor behandle hele kroppen... blæh...), hemorider og nesespray er jo bare noen av de, hihi;)
    Mulig jeg shopper julegavene på Apoteket i år, muhaaa;)

    Fiiine bilder Hege ♥ Kjempesøt den lille hyllen, og nydelig HVIIIT blomst;)

    Ha en finfin tirsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hehee, ja det er sant - veldig lite kreativt! Selvom det kunne vært festilig å gå bort til en apotekdame og bedt om både dannkrem, dannbørste og desespray...;)for ikke å snakke om dallergimedisin! Mulig jeg hadde fått skrevet ut en dinfluensamedisin med det samme;)

    Fin alpefiol og koselig pyntet hylle du har;) Likte godt salt og pepper bøssene, hvis det er det det er ?!

    Ha en finfin ettermiddag;)

    KLEM

    SvarSlett
  4. Skjønne bilder! Den reklamen er bare teit, enig med du i det!

    SvarSlett
  5. He, he... herlege tankar om reklame!!! Heilt einig!!
    Flotte bilder frå kjøkkenhylle og blomst i blomst ;o)

    SvarSlett
  6. Hei! Så fin blogg du har! :) Legger meg til som følger, for her var det mye inspirasjon å hente :)

    God helg!

    SvarSlett