Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 20. oktober 2011

Et skikkelig YES-bilde:)


Etter å ha siklet i laaang, laang tid på et bilde de har i en av Jotuns fargebrosjyrer (som de selvfølgelig ikke skriver hvor man kan få tak i  - krise!), fant jeg dette digge metallbildet på Landstil på Moi da jeg var innom for en ukes tid siden.

Det bildet jeg snakker om, er det som vises i brosjyren her:


Hvis noen ANER hvor man kan få tak i det, blir jeg hysterisk glad hvis du sier fra:)
Syns det er beyond kult:)



Bildet henger i gangen utenfor soverommene våre. Vi har et velkjent vinkelhus fra det blide 80-tallet, og alle soverommene ligger i den ene delen av huset. Faktisk veldig praktisk.
Veggene er malt med Hvit lin. Men tro meg - fargen er mye finere enn det bildet klarer å gjenskape.
Det er en gråbeige farge som kan kombineres like enkelt mot grått som brunt.
Det liker jeg!

Ta vare på dem du er glad i der ute i høstmørket <3


22 kommentarer:

  1. Hei hei

    Herlig blogg du har, og grattis med nytt skilt, koselig, men jeg ser en bitte liten skrivefeil på det, meningen kanskje? Sånn jeg kjenner sangen så skal det vel være Please og ikke Pease. Samme det, fint skilt er det ihvertfall.
    Ha en hyggelig kveld.

    Klem fra My

    SvarSlett
  2. Gorgeous, gorgeous, gorgeous.... Ha ha herlig, de har jammen glemt å lese korrektur på skiltet, synes egentlig det ble enda mer spesielt da.

    Jeg har sett hvit lin på vegger, fargen er bare helt nydelig.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Jeg likte bildet ditt og jeg. Et skikkelig gladbilde. Men må jo le litt av at de har klart å lure inn en skrivefeil. Dèt er godt jobba!!

    Korrekturlesing er jo heeelt ut da...

    Hørtes veldig bra ut med en farge som kan kombineres mot både grått og brunt! Noterer hvit lin bak øret

    SvarSlett
  4. Ho ho, det så jeg jammen meg ikke før nå!!!:D Veldig bra!;) For å si det sånn, så er det ikke første skrivefeilen som er blitt oppdaget på de skiltene deres..
    Men denne var jo litt søt:)
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  5. Herlig skilt:) Jeg tenker alltid manchester united når jeg leser den teksten. Husker du sangen de laget om ulike united-spiller? "You're mye Solskjær, my only Solskjær, you keep on scoring when skies are grey (eller noe sånt...) Skjønner godt du sikler etter jotunskiltet. Det var kjempefint!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Hei, dersom du finner frem til disse sidene hos etzy.com vil du finne noen flotte plakater som jeg ønsker meg selv :)

    Klem Kjersti

    http://www.etsy.com/listing/83206284/family-rules-5x7-subway-art-sign-in?ref=cat2_gallery_21

    http://www.etsy.com/listing/80720898/subway-art-sign-family-rules-typography?ref=cat2_gallery_22

    http://www.etsy.com/listing/78829093/every-day-i-love-you-typography-art

    SvarSlett
  7. Stilig!! Gratulerer med nytt skilt:) Eg lurar på å laga dikt på skilt etter kvart, må berre finna ut kvar eg kan få laga dei... Gøy å prøva ut slikt;)

    SvarSlett
  8. Likte skiltet ditt kjempegodt, jeg - herlig rustikt! Men den skrivefeilen ville nok murret litt hos meg, er jeg redd... ;-) Jotunskiltet var slett ikke å forakte det heller, nei!

    :-)

    SvarSlett
  9. Så kult det var!
    Men for meg er den sangen blitt litt ManU, og det går jo ikke npr gutta her i huset er ihuga Liverpoolfans;))

    Men jeg digger palkaten altså, og skrivefeilen var jo bare søt, hihi;)

    Ang den andre, som du så i katalogen, du har vel tatt kontakt med de og spurt? Send en mail;)
    Er veldig irriterende når de bruker slike ting og ikke kan skrive hvor man kan få tak i de... grrrr...:))

    Ha en fin fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Grattis med nytt, super fint skilt!!
    MÅ jo berre bli godt humør når ein går forbi det skiltet, både morgen og kveld ;o)

    SvarSlett
  11. http://www.etsy.com/shop/PaperBleu?page=2

    Her er det mange forskjellige plakater:)
    Har siklet etter noen av de selv så får vi se når det blir.
    Feiende flott fredag til deg.
    KLem

    SvarSlett
  12. Begge skiltene var superflotte! Står på ønskelista mi også;) Ønsker deg ei super helg!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  13. Tusen takk for geniale tips, Kjersti og Tonemor:)
    Har omsider funnet ut at bildet er av typen "bus scrolls"!! Så nå søkes det for livet;)
    God helg:)
    Hegemor

    SvarSlett
  14. Bare hyggelig :) Det gav meg puffet til å kjøpe plakaten selv ...;) Nå er den bestilt- hi hi!

    - koser meg når jeg leser bloggen din fordi du har en utrolig god penn og en fantastisk lun humor:) - og fine bilder selfølgelig ;)
    God helg til deg
    Mvh Kjersti

    SvarSlett
  15. Så flink du er!
    Har prøvd nye typer maling selv. "miljøvennlig vannbasert oljemaling". Helt håpløs. Stivner fort til en tyggegummiliknende masse.
    Holder meg til vanlig oljemaling heretter når jeg skal ha den fine finishen som det gir.
    Ha en fin helg!
    mvh
    Lise

    SvarSlett
  16. Tusen takk for alle koselige kommentarer!!:) Har jeg de skjønneste leserne? Jepp!!!!:):):)
    Kjersti - hvilket kjøpte du??? (så nysgjerrig, vet du;)
    Kos dere folkens:) KLEM

    SvarSlett
  17. Jeg kjøpte det største "Family rules" printet (liker godt smale og lange plakater) og "I love You every day" printet i svart :)Gleder meg til det kommer ;)

    Mange fristelser på Etsy...;)

    Håper du får tak i en "bus scroll"-plakat/ bilde. Søkte litt på det jeg også, ganske tøffe! Jeg har også lagt merke til den i heftet til Jotun!!

    Fortsatt god helg,klem Kjersti

    SvarSlett
  18. De skiltene er så fine. De selger dem hvertfall på Parcourrier. Men har sett de i en eller annen norsk nettbutikk også. Du får begynne å importere å selge du da vettu. Det er så mye jeg kunne tenkt meg og solgt også fordi jeg ikke finner det noe sted, men det er ikke så lett. Lykke til!

    SvarSlett
  19. http://www.etsy.com/listing/75342671/you-are-my-sunshine-sign-typography-word?ref=sr_gallery_32&ga_search_query=vintage+subway+art&ga_search_type=all&ga_facet=

    fann dette på Etsy :) Og no hjalp du meg til å finne en del av julegaven til min MAN U-elskande mann :) takk! :))

    SvarSlett