Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 26. oktober 2011

Høst i hjemmet:)


Hei og hå, alle sammen!
Vet at dere har sett bilder fra denne vinkelen før, men det er en bitteliten forandring nå - det er lyng i pottene;)


Vi feirer høsten i sofakroken i kveld mens Vår Herre har en skikkelig vaskedag ute.
Han må snart være sliten - han har styra på i hele dag.
Hage, hus og biler er nå gullende rene.


Håper dere koser dere der ute:)

15 kommentarer:

  1. Så koseleg hauststemning☺

    Han har nok drukke litt for mykje han der oppe...☺
    Akkurat no sparer han oss for regnet faktisk-etter vekesvis med øs pøs! Godt å sjå sola litt☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. åpner siden...her står det - 0 koselige kommentarer... tenkte å forandre litt på det) tusen takk for en fin blogg. Veldig inspirerende! Kjøpte meg en gammel syskrin på loppis...visste ikke hva jeg skulle gjøre med den...heldigvis fant innlegg hos deg!!! Tusen tusen takk!!!

    SvarSlett
  3. Vakker høststemning. Glede. :))

    Nå tenkte jeg at det var lenge siden jeg hadde lest et innlegg hos deg, og vips var det høstglede i stuen din.

    Jeg tror forresten dere går klar av uvær i morgen, og at været blir sendt av gårde til oss i vest som har hatt en lang pause på et par dager. :))

    SvarSlett
  4. Flott stemning og flotte bilder! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Sofies villa selger noe lignende skilt også, med you are my sunshine osv.. :-)

    SvarSlett
  6. Fine bilder :) Lyng er så fint nå på høsten! Pynter opp både inne og ute. Her i Bergen har vi hatt greit vær i dag. Det var meldt strålende sol og 16 grader, men det ble ikke heeelt riktig :p Overskyet og 10 grader tror jeg vi sier. Men vi skal ikke klage. Hver dag uten regn i bergen er en fin dag!

    SvarSlett
  7. Så koselig på bordet ♥
    Elsker de lysene;)
    Men er det de med glass inni?
    Har ikke funnet de i stor, HVOR??
    Hehe, ønsker meg skjønner du;)

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Nydelig stemning på bildene, skikkelig haustkoselig :)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  9. Så koselig med lyng og stearinlys i sofakroken mens mannen vasker det rent og pent ute :o))
    Ønsker deg en fin dag
    Klem :o)

    SvarSlett
  10. Nydelig stuebordbilder:) Dere har det så lyst og fint!
    Ha en flott dag:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. Dere er så skjønne alle sammen:)
    Lysestakene er de med glass, ja, Line. Jeg kjøpte begge størrelsene på Kremmerhuset:)
    Klem

    SvarSlett
  12. Hmmm... Hvordan vasker man hagen? ;)

    SvarSlett
  13. Deilig med høst. Ha en fin helg da. Mvh Å

    SvarSlett
  14. Flotte bilder!
    Ønsker deg en super helg!
    Klem

    SvarSlett
  15. Hei Hege! Så artig å lese bloggen din, den er utrolig vakker og stemningsfull, og ikke minst full av idèer! Legger meg til som følger! Hilsen "kollega over veien";)

    SvarSlett