Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 3. oktober 2011

Ulyder i hagen

Plutselig var det ny uke igjen:)
Helgen har gått med til jobbing og familiebursdager - i flertall!
Lydnivået har ligget rundt 100dB mesteparten av tiden, så jeg er rimelig glad for at vi ikke har høstferie før neste uke;) Fire livlige lyslugger er sendt ut i verden, og Hegemor har huset for seg selv.
Dagene går med til en del utendørsjobbing for Brannmannen for tiden.
Muring og terrassebygging tar tid - men det blir veeeeldig bra!
Hegemor kjøpte imidlertid hørselvern med radio til ham for noen dager siden, for at han skal ha litt underholdning til arbeidet.
Disse har blitt flittig brukt.

Og gubben er nå fullstendig umulig å få tak i - uten å fysisk knakke ham i skallen (han har nemlig ikke hjelm).
Den ene kvelden hørte vi imidlertid noen merkelige ulyder ute ved trappa.
Noen støtvise, verkende ul - etterfulgt av av elgliknende raut.
Et øyeblikk fryktet jeg at vi hadde fått besøk av en sint orrhane.

Det var Brannmannen som sang - med hørselvern på.
OMG.

Begenset bruk er iverksatt.
Bildene i dag er fra Stabbursbua, en fantastisk interiørbutikk i nærheten av Larvik.
Digger disse putene:)
De har også egen nettbutikk.


Til slutt, en liten gla'nyhet, - mulig dere andre også har begått denne "feilen":

Ha en herlig dag:)

5 kommentarer:

  1. Ja, desse øyreklokkene kan være til både nytte, glede og besvær.... he, he!
    Likte veldig godt måten å veie seg på.. ;o)Satser på den no fram mot jul..
    Kjempe fine puter!!
    Ha ein fin, fin måndag!

    SvarSlett
  2. Haha, orrhane du;))
    Stakkars mannen, hihi...
    Er det sånn vi skal bruke den vekten!!
    Nåh... jeg som har stått oppå den i alle år, er det mulig, ikke rart jeg føler meg feit;)

    Love putene, de var knallfiiiine!!
    Må sjekke ut nettbutikken!

    Ha en fin mandag;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. hehe du har så morsom måte å skrive på :)

    Fine puter. Stabbursbua er kjempe koselig :) De har så masse lekkert der :)

    SvarSlett
  4. He he :) Synes jeg ser (hører) det for meg :)
    Han koser seg i allefall når han jobber da ;)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Haha, utrolig vittig. Jeg har brølt og veiva m armene mang en gang mens mannen sitter fornøyd på gressklippetraktoren m hørselvern m radio.....og hører ikke en pøkk.
    Kule puter, hadde passa i sofaen min.
    Natta!!
    Klem Bodil

    SvarSlett