Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 23. oktober 2011

Vi vil ha BUS SCROLLS!!

Dette er en instendig bønn til alle dere som driver interiørbutikker her i landet:
VI VIL HA BUS SCROLLS!!!
(og hvis vi allerede har - ja, da vil vi ha flere!)
Forrige innlegg førte til mange koselige tips i kommentarfeltet og på mail:)
Har jeg de skjønneste, herligste leserne?
Jepp!

Samtidig mens jeg sjekket opp noen av tipsene, kom jeg over dette som altså kalles Bus Scrolls.
Er de ikke ufattelig kule?
Dette er altså et eller annet som henger på bussene eller på busstasjonene i det store utland.
...og så lurer vi på hvorfor ingen reiser kollektivt i Norge.
Jeg hadde hvertfall reist hvis rutetabellen så slik ut!
Ny-hydelig!


Nå selges jo disse på etsy.com og diverse andre nettsteder, men de koster ofte over tusenlappen, og så skal de fraktes og fortolles osv. osv.
Derfor tenkte jeg at dette må være en midt-i-blinken-jobb for alle de supre interiørbutikkene vi har i dette landet etterhvert.
(De er sikkert mye flinkere på frakt og fortolling enn meg også).


Og bare så det er nevnt - vi ønsker oss dem som er laget på lerret, er litt slitne og sprukne i bokstavene.
Tenk å eid et slikt.
Sukk.

Og de selges til og med på puter! Kjekt for oss som liker puter og allerede har en bataljon, men som alltid finner plass til en til.

Jeg har en VISJON (skal unngå å si DRØM, jmfr. Martin L. King) om å henge et par slike bilder i kjellerstua når den blir ferdig. Der henger det nemlig allerede et svært verdenskart, og tema der nede blir nok litt bynavn og slikt. Dermed hadde det vært fint om de kunne komme til Norge før juletider.

Eller hva sier dere folkens? MÅ vi ikke bare få henda våre på disse?
På forhånd tusen takk!

...og hvis noen allerede selger dem innenfor vårt tolldistrikt - hyl ut:)
(PS! Bildene i dag er lånt av google og vennene hans)

4 kommentarer:

  1. Så tøffe de var! Ja slike ønsker jeg meg også!!:)
    Ha en flott søndag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. KjempeTØFFE!!
    Veldig enig i at de MÅ selges her i Norgelandet og;) Puten var jo KNALL!!

    Ha en finfin søndagskveld;)

    Klem line

    SvarSlett
  3. Jeg vil også ha!!! Del tips med oss om du får inn noen da;)

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  4. Jepp dette vil vi helt klart ha!!
    Har vært innom etsy.com mang en gang for å se på disse. Tenk så fint om noen i Norge kunne ta de inn:))
    De er jo superstilige - VI VIL HA!!!!
    Og de kommer helt sikkert til å blir knalltøffe i kjellerstuen din:)
    KLem

    SvarSlett