Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 4. november 2011

Bilder fra vaskerommet


Å neida, vi innehar så langt derifra et vaskerom som egner seg på trykk.
Foreløpig.
Det står på oppussingslista.
Men litt bilder får vil til, likevel. Heng med hvis du vil:)


Skyllemiddel i flaske fra Ikea.
Og skrubb fra (selveste) Rimi!


Føler jeg har brukt måneder og år på å finne Den Rette Kurven til skittentøyet.
Endelig stod den der, på Skeidar.


Laundry er malt på med sjablonger på et stykke tøy og festet til kurven.


Gammeldagse klesklyper fra Panduro:)
Og de funker også!!


De ser en smule ubrukte ut...men det varer vel ikke lenge. Evt får vi ta fram beisen;)


Og hvorfor i all verden kurven står oppe på benken?
Fordi da treffer klærne fra skittentøyssjakten rett oppi;)

God helg!


11 kommentarer:

  1. Sjakt er stas! :)

    Ganske mye flottere bilder fra ditt vaskerom, enn det jeg viste hos meg. ;)

    GOD HELG!

    SvarSlett
  2. Syns det så ut som et flott vaskerom jeg;)!
    Den skittentøyskurven var jo kjepetøff!
    Flink du er som lagde den lappen:)!
    Ønsker meg skittentøyssjakt jeg og, det hadde jeg i barndomshjemmet mitt og det var genialt!
    Ha en super helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Så fine bilder.
    Den skittentøyskurven var lekker.
    En skittentøyssjakt er gull, men vi har alt på ett plan så går det ikke.
    Kjempefin blogg du har :)
    Legger meg til som følger.
    Ha fortsatt en fin kveld.

    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  4. Så flotte vaskeromdetaljer.

    Og så må jeg bare si: for en utrolig flott blogg du har!! Har vært her inne en gang tidligere, men klarte å "miste" deg. La meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre.

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  5. Koselige vaskeromssaker:)
    Jeg drømmer om vaskerom, men her i vårt lille hus er det umulig dessverre...så vaskerom må kombineres med badet!

    SvarSlett
  6. For noen snasne vaskeromsdetaljer!! Elsker skittentøykurven, kjempefin!! En sånn må jeg bare ha jeg også;)
    Ha en flott lørdag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Heisann:)
    Så herlig blogg du har, og mang flotte bilder. Vaskeromsbildene har flotte detaljer...me like!:) Slike kleklyper kjøpte jeg meg for en stund siden, synes de er råstilige. Fikkk et tips om å legge de en stund i kaffe, for å få et mer slitt og gammelt preg...funka fjell det:)
    Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre:)

    Ønsker deg en finfin lørdag, og en riktig flott helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Hei og hopp!
    Fine bilder fra vaskerommet ditt;) Jeg har samme kurven, og liker den veldig godt:)
    Lappen med skriften på var jo smart, mulig jeg hermer etterhvert, hihi;))

    Såååå fine puter du har strikket deg under her, flink du er!

    Nyt helgen!
    KLEM

    SvarSlett
  9. Kjempefine detaljer :) Hvor har du fått tak i sjablongene med de bokstavene? Jeg ønsker med sånne bokstaver nemlig :)

    SvarSlett
  10. Hei Irmelin:)
    Sjablongen er fra Stoff og Stil. De har nettbutikk;)
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  11. Ah, den som bare hadde hatt et vaskerom......... ;) En gang, én gang er det min tur :)

    SvarSlett