Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 6. november 2011

Dørmatten som du MÅ ha!

I dag skal du få årest råeste tips! Hegemor er nemlig i himmelen (og her er det fint!)
Jeg har blitt eier av den sykeste dørmatten i verden.
Den er rett og slett magisk!
Den ble min på Boligmessen i Stavanger forrige helg, der jeg fikk den demonstrert.


Hvis du noen gang har irritert deg over sølete fotavtrykk eller vann i entreen - les videre:

Dette er en dørmatte som blant annet består av bomull- og microfiber, noe som gjør at den suger vann og skitt.
Undersiden er av gummi så den ligger stødig og godt, og den tåler varmekabler;)
Og - den kan vaskes i vaskemaskin.
10 poeng.



Jeg måtte vaske min en gang før jeg fikk ønsket effekt (viktig å ikke bruke skyllemiddel).
Produsenten sier den virker best etter 2-3 vask.
Nå funker min helt fantastisk.


Ungene trør nå inn med våte sko og støvler og foretar seg forsiktige test-trykk på flisene - bare for å se at det ikke viser noenting. Det er nok at de bare trør på matten, de trenger ikke å tørke av skoene engang!
Slikt blir en konstant støvsugende og gulvvaskende husmor nesten våt i øyekroken av.


Jeg gleder meg til den slapsete snøen kommer nå!

Matten kommer i 3 farger og koster kr. 298,- i vanlig størrelse 50 x 75cm.
Finnes i større størrelser også, og i metervare.
Dette må jo være tidenes julegave!
Sal opp visakortet og gå til: http://www.devlon.no/



21 kommentarer:

  1. Høres jo nesten for godt ut til å være sant...
    En slik en må jeg bare ha, og kanskje det blir en julegave også..
    Vet du hvordan den fungerer på barnåler, og de blir liggende igjen?
    Her har vi nemlig et furutre rett utenfor døren, og vi drar med oss furunåler inn i huset, overalt i huset...

    Ønsker deg en strålende søndag:)

    Klem Birthe

    SvarSlett
  2. Har ikke prøvd den på barnåler enda, så der får nok du være testkanin, Birthe;) Men vi har mye annet rusk som flyr rundt her ute, og den er veldig god på det meste:)
    Ha en herlig søndag du også:)
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  3. Ja, dette må vere drømmen. Her er huset fult opp med sand, så eg er ganske sikker på at den må bli rista ofte ;)

    Ha ein flott søndag :)

    SvarSlett
  4. He he..jeg trekker godt på smilebåndet nå. For 3 dager siden bestilte jeg disse magiske mattene på Tvin.com etter å ha sett reklamen, og du kan tro jeg gleder meg til å motta dem med 2 hunder som alltid kommer hjem med sølete poter når det regner!!! Fint å se de faktisk virker også!;))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  5. Hm...kanskje "home is where the heart is" matta mi må vike for denne... :)

    Takk for tips :)

    Klem M <3

    SvarSlett
  6. Har bestillt to stk,så nå håper jeg de virker :)

    SvarSlett
  7. Wow! Genialt!!
    Supert tips til julegave,ja!!
    Speseielt til meg sjølv, hi, hi ;o)
    Ha ein super søndag!

    SvarSlett
  8. Wow den hørtes superkjekk ut :)

    SvarSlett
  9. Genialt. Har vært borti lignende i industrien, og godt å høre at det er mulig å få slik hjem i hus også. Skal skaffe meg slik. Fort som fy;-) Mvh Å

    SvarSlett
  10. Må ga det, bare må ha det:)

    SvarSlett
  11. Genialt, denne matte måååå eg rett og slett berre ha. Akkuart det gangen min mangle. Best å få i hus fortast mulig. Takk for gode tips, og du har ein kjempe koslig blogg :-)

    SvarSlett
  12. ÅH! Takk for tipset!! Denne vidunder matten har jeg hørt om før men ikke funnet den noe sted! Skal gå inn på den siden med en gang ;-D

    Klem Ellen

    SvarSlett
  13. Åh, som jeg ønsker meg denne! Vi har søle utenfor.... :P

    SvarSlett
  14. Slike må jeg ha!
    Takk for tipset!
    Klem

    SvarSlett
  15. Matta er fantastisk og HELT umulig å klare seg uten ;) Vi kjøpte vår på Boligmessen i Kristiansand for ca 2 år siden og den er like fin og god enda, og blir bare bedre å bedre med vask og støvsuging. Vet det er vanskelig å tro, men det er sant. Vi har en på 1,5 x 80 i gangen vår og dem lille innenfor vaskeromsdøra. Glimrende matter. ;)

    SvarSlett
  16. Falt for det samme Hege (på Boligmessen i Stavanger). Den er allerde på plass

    SvarSlett
  17. Ja den e heilt genial!!! Me har og den og heldigvis, for me har ingen biinngang...:)

    SvarSlett
  18. Hei

    Denne matta må jeg nok bare ha. Med 2 små barn og nr. 3 på vei, blir dette kanskje redningen for all sanda som blir dratt med inn i gangen. Kikka litt i Clas Ohlson katalogen, og fant ut at de selger akkurat denne matta der til 299,- kr. :)

    Ingunn

    SvarSlett
  19. Det er bra, Ingunn:)
    Men hvis du kjøper den hos Devlon direkte, sparer du 1 krone - og får 5 års garanti i tillegg;) DET får du neppe hos Clas Ohlson:)
    Fin dag til deg:) Hegemor

    SvarSlett
  20. Slik matte kjøpe eg for eit år sidan og er super fornøgd med den! :) vurderer faktisk og kjøpe ei til inner gangen og! :)

    SvarSlett
  21. Takk for tips! Denne bestiller jeg :)

    SvarSlett