Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 10. november 2011

Farsdags giveaway!

På søndag er det årets farsdag.
Tid for frokost på senga, klemmer og herlige hjemmelagde kort fra små knotete fingre:)
♥ ♥ ♥
Har du ordnet en liten gave til den testosteron-befengte i heimen?
Ikke det?
Braun ønsker å lodde ut sin nye Braun Series 3 barbermaskin til en av mine lesere.
Denne blir for tiden frontet i reklamen av en viss Jose Mourinho, som jeg vet ganske lite om (noe sier meg at de fotballinteresserte mannfolka stiller sterkere der) - men jeg klarer å se såpass at det er ingenting i veien med barberingen hans hvertfall, - så maskinen virker tilsynelatende strålende..


Dersom du kunne tenke deg en slik maskin til mannen (eller din egen far), så legg igjen en kommentar i kommentarfeltet under eller på facebooksiden til bloggen.
Da er du med i trekningen som vil bli annonsert lørdag kl. 18.00.
Vinneren vil få maskinen direkte tilsendt fra Braun.
Veil. pris på maskinen er kr. 1199,-

Her er reklamevideoen:

Men jenter...JOSÈ er ikke en del av premien..
...det får eventuelt bli til morsdagen;)

LYKKE TIL!
Og gutta kan selvfølgelig også delta:)



65 kommentarer:

  1. En sånn trenger pappa ja:)

    Hilsen Karin (ks_gundersen@hotmail.com)

    SvarSlett
  2. Den er fiiin;)
    Jeg blir med!!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. HAdde blitt en super julegave til min kjære! Jeg er med ;)

    SvarSlett
  4. For en gave. Selvfølgelig er jeg med. Det hadde blitt litt av overraskelse for min mann - at man kan ta lodd i en blogg og vinne noe slikt.

    SvarSlett
  5. En sånn trengs virkelig hos denne pappan her ihvertfall.

    Anita

    SvarSlett
  6. Hmmm. vet om en som hadde blitt glad for denne;) Klem Julie

    SvarSlett
  7. Passer jo perfekt til det motsatte kjønn her i huset. Ville gjøre ekstra stas på han på dagen siden har i tillegg til farsdag endelig fått fast jobb på ambulansen etter 3 år som vikar:) Krysser fingrene for at det blir meg ;)

    SvarSlett
  8. Jeg blir gjerne med!:-)
    Passer jo både til min pappa, men også barna mine sin pappa:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  9. En perfekt gave for pappa`n i huset her:)

    Hilsen Marianne
    (heltorp@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Akkurat det pappan her i huset trenger!

    SvarSlett
  11. Ja takk - e har ikke mindre enn to som gjerne vil ha en slik.........

    SvarSlett
  12. sånn ønske eg meg!!! husk å trekk meg Hege :)
    philipolberg@yahoo.no

    SvarSlett
  13. En perfekt gave til min far.
    Han bruker nå en som min mann fikk av meg, som han ikke bruker(han bruker barberhøvel).
    Så slenger meg på, og håper på det beste ;)

    Klem Birthe

    SvarSlett
  14. Hei!!

    Jeg vil være med , den perfekte gave til mine barns pappa:)

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  16. Hei & hå :)

    Eg e me, hadde blitt årets farsdags gave ;)

    Hilsen Sara

    SvarSlett
  17. En sånn hadde pappaen min satt pris på! =) Han står nå ute i høljeregn og snekrer ferdig trappa mi, slik at hans snart høygravide datter skal slippe å klatre inn og ut av huset sitt.. Snille, snille pappaen min <3

    Leser bloggen din fast, du skriver så herlig =)

    Klem, Trude

    SvarSlett
  18. Så kult!
    En slik en trenger mannen virkelig,
    så jeg er selvfølgelig med :)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  19. Han far i huset trenger absolutt ny maskin :)

    SvarSlett
  20. Det hadde passet godt til mannen i huset. Tror han har pratet om å kjøpe seg en i minst to år.. men det har ikke vært rom for det enda. Tenker han hadde blitt glad hvis jeg hadde vunnet en til han :)

    SvarSlett
  21. Hadde passa godt sidan den far i huset har eit ønske om ein slik :) :)

    SvarSlett
  22. Åh en slik en hadde vært helt super for mannen her i huset :D så jeg slenger meg med på denne :D

    SvarSlett
  23. Hei den var jo kjempe flott og mannen her i huset trenger ny barbermaskin. Jeg er med ;)
    Hilsen Inger

    SvarSlett
  24. Perfekt! Eg er med! Har blitt så forelska i bloggen din :-)) nydelig!!!!
    Mvh inger.urstad@gmail.com

    SvarSlett
  25. Ja hadde vert perfekt til min nybakte ektemann og pappa til mine to gull på to og fire mnd.
    Hilsen randi
    Randi_vatne@hotmail.com

    SvarSlett
  26. For en perfekt gave =) Krysser fingrene,og håper at mannen i huset får seg en slik en ;)

    Mvh marianne.s.holm@ntebb.no

    SvarSlett
  27. Hei hei!

    Du har en flott blogg! God stil og morsom måte å skrive på!

    Jeg blir gjerne med på giveaway :-)

    Hilsen Else R

    SvarSlett
  28. Ødelagt barbermaskin her i huset så det hadde vært perfekt:-) jentene mine vil ikke ha pappa som julenisse i år også, så skjegget må vekk!!!

    Hilsen Stine

    SvarSlett
  29. super gave til mannen, jeg er med
    hilsen elisabethellegaard@kebas.no

    SvarSlett
  30. Den trekningen fekk mamma di og lyst te å ver med på.. og heilt nøytralt vurdert:du e knallgod te å skriva!!

    SvarSlett
  31. Perfekt til min pappa, han sa han ønska seg til jul, men farsdagen hadde jo passa enda bedre siden jeg hadde kjøpt julegave når han tipsa om barbermaskin.

    Klem Åse

    SvarSlett
  32. Mannen i huset kunne trengt ny barbermaskin, hadde vært en fin farsdagsgave:)

    God helg, hilsen Tamara:)
    (tamara_edvartsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  33. Åhh ja, den vil jeg gjerne vinne! :) Stepappa/pappa og kjæresten trenger, og FORTJENER den! ;) Elsker bloggen din Hegemor du skriver så utrolig MORSOMT! Ha en fin helg! Klem Vigdis

    SvarSlett
  34. Åh nedtur, ville jo hatt mannen.....? ;P

    Men jeg slenger meg på jeg, så kanskje Mannen får farsdagsgave likevel. ;)

    SvarSlett
  35. Så gøy at man kan vinne slike ting her på bloggen din,
    mattene du skrev om er også en del av julegavene i år.
    Supert hvis Marius fikk seg en sånn fancy barbermaskin, jeg slenger meg på i konkurransen. Klem fra Siri

    SvarSlett
  36. Ønsker oss en sånn til pappan her i huset; han begynner å ligne på julenissen snart;)Kanskje en ny og fin "dings" gjør det artig å barbere seg......? Klem fra Berit

    SvarSlett
  37. En fantastisk gave til far i huset,det hadde vært en super farsdag gave ;)

    cecilie_48@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Gjett om jeg er med? Ja, det er jeg.
    :) -Linda-

    SvarSlett
  39. Vil gjerne være med :) pappaen her i huset ville nok likt en sånn!

    SvarSlett
  40. Denne hadde jo vært perfekt:-) ikke alltid så lett å finne på hva en skal kjøpe.
    Krysser fingrene for litt vinnerlykke

    Klem

    SvarSlett
  41. Jaaa, vi blir med på konkurransen. :)

    Superfin side du har her, som jeg stadig titter innom for gode tips og morsomme beretninger. Mannen min har ingen barbermaskin, men han kunne virkelig trengt en. *Sett inn mentalt bilde av en mann med stadig 3-dagers-skjegg* Både jeg og tuppa på 5 år hadde blitt glad om han kunne vært mykere å kose på framover. Håper vi vinner. :D

    Klem fra Linda K. Larvik

    SvarSlett
  42. Eg e gjerna med! Da kan eg med god samvittighet kaste den haugamle greiå han bruke nå :-D

    SvarSlett
  43. Denne vil eg veldig gjerne vere med på!
    Ha ein super dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  44. Hei. Jeg blir gjerne med på denne trekningen. Mannen i huset fikk sin barbermaskin til konfirmasjonen (som er ca 17 år siden) så jeg tror det er på sin plass med en ny en ;-)

    Krysser fingrene :-)
    Hilsen Grethe

    SvarSlett
  45. Jeg vil også gjerne være med i trekingen:)
    Ha en nydelig dag!
    Hilsen Jeanette

    SvarSlett
  46. Jeg vil gjerne være med jeg og fin gave og gi til pappa dette ;) Rebekka Kathrine :)

    SvarSlett
  47. Så gøy!:) Pappan her i huset trenger en sånn!

    Klem Kristina Ø

    SvarSlett
  48. Hei. Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen.
    Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Her må vi skrive oss på :o)
    og samtidig takke Hegemor for en flott og morsom blogg som har gitt meg MANGE gode tips nå når jeg selv holder på å innrede nytt hus!

    klem fra MayBritt

    SvarSlett
  50. Jeg er med! denne hadde falt i smak til pappa ja :)

    SvarSlett
  51. Oh, lekker... Barbermaskin altså! ;)
    Har ein som treng ein slik no når den gamle er i ferd med å streike.

    God helg!

    SvarSlett
  52. Jeg er gjerne med...

    Aina
    rottebizz@live.no

    SvarSlett
  53. Blir gjerne med jeg :-)
    God helg!!

    SvarSlett
  54. kunne gjerne ha tenkt meg å gi bort en sånn :) Grete L.Kvammen

    SvarSlett
  55. Stilig! Helt sikkert en som blir gla for den!
    May Kristin Mathiassen, maykristinmhotmail.com

    SvarSlett
  56. Jepp. Dette hadde vært no for far i huset. Mvh Å

    SvarSlett
  57. Eg vert med! Tenk om eg kunne bli den heldige....!
    God helg!

    Bente
    bmr68@online.no

    SvarSlett
  58. Tenk å fått en slik en på sin aller første farsdag!!:)

    Gerd Solveig Jensen
    gerd_solveig@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Hei. Dette hadde vært en superfin farsdagsgave:) Kanskje den også er mye mer effektiv, så kan pappan ihuset få mer tid til f. eks lek og kos med lillemor eller en rolig kaffekopp før jobb, istedet for å bruke 15- 20 min på barbere seg:) God helg. Det er forresten en kjempe fin blogg du har, er ofte innom å ser og henter inspirasjon :)

    SvarSlett
  60. Hei,jeg hiver meg på denne konkurransen for en sånn maskin fortjener virkelig pappaen min :)

    Ha en riktig god lørdagskveld!!

    Hilsner fra Cecilie
    (cecilie.strand@hotmail.com)

    SvarSlett
  61. For ei flott gåve :)) Den hadde verkeleg redda farsdagen! Har verdens snillaste mann som fortjenar ei flott helsing på dagen.
    Kryssar fingrane og håpar på lukke og hell!

    Takk for ein super blogg - gledar meg til kvart nytt innlegg.

    Gode helsingar frå Siri
    (siri.oen@online.no)

    SvarSlett