Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 23. november 2011

Julebilde DIY


Jada, det ER lov å begynne litt nå...!
Jula går så altfor fort likevel;)


Jeg har begynt.
Ikke mye, men jeg testet ut en ny ide i går:
Fant et kjøkkenhåndkle på Åhlens til en billig penge og stiftet det på en av de mange tusen resteplatene vi har liggende rundt her.


Og fikk meg dermed et julebilde:)
(Jada, jeg vet at plata var litt i underkant på størrelsen, men tenkte det bare ble "ekstra kunstnerisk" - som de kaller det når noe går litt feil;)


Nå har gutta fått beskjed om at disse "glosene" skal læres før jul, og utrykkene som dukket opp i ansiktene deres da jeg sa det, var verdt hvert sekund de varte;)


Og med tanke på alle de tusen forskjellige kjøkkenhåndklærne der ute, må det jo være ubegrensede muligheter her!


Har dratt fram juleCD'ene igjen i dag. Prøver å komme i stemning mens stemningen utendørs er heller nitrist med sitt grå-tåkede-altfor-mange-plussgrader-vær.
Ja, ja, snart klager vi vel over snømåking igjen;)

18 kommentarer:

  1. Det var en veldig god ide. Jeg holder nok hardt på og ikke pynte før alle forberedelsene er unnagjort.

    Jeg tror det blir gjesterommet som skal få en ny jul i år.

    SvarSlett
  2. Så lurt å bruke kjøkkenhåndkler til det, det ble kjempefint :)
    Og jeg har også svibler i røde GG kopper nå, sniki litt på jula jeg og ;)

    SvarSlett
  3. Syn's det ble KJEMPEFINT, jeg...

    Takk for flott inspirasjon!!!

    Ha en fortsatt fin uke!!!j

    Klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig. Og så kjøkkenhåndkle da??
    Kunne jo ikke vært enklere;)

    Ha en vidunderlig onsdagskveld

    Klem Birthe

    SvarSlett
  5. Det var et kjempe bra tips! kan hende det blir brukt her i huset og! trodde den var laget ferdig så fin var den!!
    Du har en fin blogg:)

    SvarSlett
  6. Hei
    Det var dekorativt og lurt. Mvh Å

    SvarSlett
  7. Så fint det ble!
    Og det håndkleet har jo jeg og, hmmm...:)
    Kjøpte meg et håndkle fra Ferm Living, med fugler på, det er såååå fint;) Det var planer om at det skulle bli et bilde, men har ikke kommet så langt enda;)

    Ha en finfin kveld!

    Klen Line

    SvarSlett
  8. Det ble kjempestilig! Så jo ut som et skikkelig bilde rett og slett!

    SvarSlett
  9. Så utrolig kult! Det var et skikkelig bra tips;)!
    Syns ikke det så feil ut i det hele tatt, jeg!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  10. Superkul idé!!!
    God mulig jeg må låne den asså... ;)
    Ha en fin kveld!
    -Hege Beate-

    SvarSlett
  11. Så stilig! Som du sier: uante muligheter!
    Hehe, skulle likt å sett uttrykkene deres;)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Kjempe god ide!!
    Vart kjempe fint, orginalt og artig!!
    Ja, det er mange måter å sei "god jul" på ;o)
    God fredag til deg!

    SvarSlett
  13. Så lur ide!
    Det ble veldig fint og dekorativt.
    Klem

    SvarSlett
  14. Den var en god ide, vart kjempefin :)

    SvarSlett
  15. Fant deg via Min Lykke nå og dette var jo en glitrende og fin idè :)
    Legger meg til og titter snart innom deg igjen jeg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  16. Kan jeg spørre hva slags plate du mener?
    Hilsen en som er grønn på å lage ting :-/

    SvarSlett
  17. Hei du grønne;) he he:)
    Hobbyplater kjøper du på vanlige byggevareforretninger. De kommer i ulike lengder og bredder og er laget av ubehandlet furu. Men du kan selvfølgelig bruke hva som helst:) Sponplater går også fint:)
    Lykke til!
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett