Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 26. november 2011

Kosehelg!

Det begynner å bli litt jul i heimen, og i helgen skal gløggen innvies!
Hegemor har lillesøster-student-i-Oslo på besøk, og vi koser oss som bare det:)


Idag har vi vært og sjekket og evaluert julebyen Kragerø - den bestod med glans!
Kommer du ikke i julestemning her, så kan jeg nok ikke hjelpe deg.
Eneste vi mangler nå, er snø.


Nå er det altså piker, vin - og snart får vi vel litt sang også:)
Ha en digg lørdag!


8 kommentarer:

  1. Men du! Har du laget denne gløggen selv? Her mangler en del vesentlige opplysninger - du kan ikke bare legge ut fristende flasker på den måten.... ;)

    SvarSlett
  2. Ha ha, du kjenner meg - det enkleste er det beste;) Dermed kan jeg avsløre at gløggen er kjøpt på Rimi og helt oppi flaskene. Eneste hjemmelagede, er skriften på lappene;)

    SvarSlett
  3. Hei hei.
    Har du sett på maken så flott?!
    Både gløggen og bloggen er innbydende syns jeg.
    Jeg ble din venn.
    Karianne

    SvarSlett
  4. Ikke er jeg noe særlig gløggdrikker, men jammen kunne jeg lett blitt fristet om det kom fra en så lekker flaske! Du er god er du, Hege! Kine

    SvarSlett
  5. Superkoselig helg!! :)
    klem fra lillesøster

    SvarSlett
  6. Heisann:)
    Gløgg er jo så godt da...skikkelig juledrikk:)
    Håper dere kosa dere masse - du og søstersen:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  7. For en flott blogg, masse inspirasjon! Hvor er salongbordet deres fra?

    SvarSlett
  8. Hei!
    Det er fra Ikea - som de fleste av møblene våre, he he;)
    Klem fra Hegemor:)

    SvarSlett