Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 8. november 2011

Spesial-juletilbud BARE for mine lesere:)


Hurra jenter og gutter!!
Devlon.no er så imponert over responsen etter innlegget om dørmatta, at de ønsker å gi dere, mine skjønne lesere, et spesialtilbud! De skjønte at endel gjerne ville kjøpe flere (blant annet i forbindelse med jul).

DE TILBYR 2 "JULEPAKKER":
- 3 dørmatter 50 x 75 cm til kr. 750 fritt levert (Norge)
- 5 dørmatter 50 x 75 cm kr. 1000,- fritt levert (Norge)
Tilbudet gjelder til og med 15. desember.

Husk at mattene har 5 års garanti!


Og til dem av dere som har sett liknende matter hos Clas Ohlson, så stemmer det at de også selger Devlon matten (kr. 299,-), men de opererer også med en "kinakopi" som er slett under og som ikke tåler varmekabler.
Den riktige Devlonmatten har knudrete gummi under:


Dere vil ikke finne dette tilbudet på den ordinære nettbutikken til Devlon, da dette kun er et tilbud til dere som leser denne bloggen.
Alle bestillinger må sendes pr. mail til post@devlon.no
Husk å skrive hvilken farge du ønsker.
NB! Til dem av dere som allerede har bestilt og som nå tenker FYYY SØREN  - bare oppgi det i email'en, og så "ornær'em det" og legger det til den eksisterende bestillingen;)

Lykkelig julehandel til deg selv eller andre:)

Det opprinnelige innlegget mitt om Devlondørmatta kan du lese HER.

5 kommentarer:

  1. Kjempetilbud! :) Jeg har sendt melding til folk på fb, sjekke om fler trenger, jeg trenger jo ikke 5 lissom ;)

    SvarSlett
  2. Hohohoho, er allerede oppe i 5 matter vi. Jaggu var det flere som likte de ;)))

    SvarSlett
  3. Hi hi, så bra:) Håper dere blir like fornøyd som meg:):):) Natta!:)

    SvarSlett
  4. Jeg har prøvd å bestille pr mail men får ikke noe svar i fra de... Må jeg bestille gjennom nettbutikken da kanskje?

    SvarSlett
  5. Da ville jeg bare ha purret!:) Mulig de er midlertidig tomme..

    SvarSlett