Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 1. november 2011

Varme strikkeputer

Tror dere ikke meg at dama har hatt strikkepinnene framme!
Jovisst.
Nå er det høst og da skal heimen lunes opp med puter og pledd.
Mange fine å få kjøpt også, - den grå er fra Kremmerhuset.
Så nå ligger det noen måneder foran uten hvite blonder.


Som nevnt tidligere: Hegemor har hverken au pair eller hushjelp - derfor er putene bare strikket på framsiden. Baksiden er sydd på og en glidelås er puttet inn underveis.
Enkelt og greit:)

Håper dere hadde en fin Halloween:)

14 kommentarer:

  1. Så stilig!! Tusen takk for ide og inspirasjon :))
    Klæm

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine puter du har strikket!

    SvarSlett
  3. Kjempe fine puter. Hvordan har du gjort det på den brune?

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  4. Lekre puter. Jeg har også pyntet sofaen med strikkeputer i høst, men kan nok ikke skryte på meg at de er egenprodusert.

    Ha en fortsatt fin tirsdag!

    Hilsen Kathrine

    SvarSlett
  5. WOOOW - KJEMPEFINE!!! Jeg er i full gang med å hekle pledd i diagonalmønster. :)

    HA EN FORTSATT FIN DAG!!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så flotte de var!!
    Kunne man bare strikke... sukk...
    Den grå har jeg og da, og er veldig glad i den;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Kjempefine! Helt okei med kun forsiden strikket - hvem i allverden bryr seg om baksiden? Dessuten er det kjekt med en side av puta hvor det mannlige kjønn kan hvile hodet... for han får ikke legge det på den fine strikkasida vel?! ;) Også må du jo fortelle om oppskrift, garn, mengde etc, slik at vi som blir inspirert kan herme hvis vi ønsker ;)

    SvarSlett
  8. Hei
    Har nettopp begynt å lese bloggen din. Liker den veldig godt!! Har så lyst å lese om "trappe prosjektet" ditt, da jeg har et slikt prosjekt foran meg....
    Fortsatt fin ettermiddag/kveld...

    SvarSlett
  9. Kjempestilig, lunt og godt. Herlig:) Skulle gjerne ha byttet ut noen putetrekk jeg også kjenner jeg:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. Så flotte! Veldig lurt å bare strikke en side :-)
    Klem

    SvarSlett
  11. Hei alle skjønne:)
    Skal få til å legge ute en oppskrift, eller to;)
    Og trappan kommer - jeg blir bare ikke helt ferdig;) he he..!
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  12. Åh herlige puter. SKulle ønske jeg kunne strikke... Ha en fin midt uke. mvh Å

    SvarSlett
  13. Hei! Kunne du lagt ut en oppskrift på dette? :) Hadde vært supert!

    SvarSlett