Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 31. desember 2011

Klokka tikker...

...mot et nytt år!
2011 går mot slutten, og vi har enda et lykkelig år bak oss med mange fine minner.
Men 2012 banker iherdig på døra.


Og vi er klar!
Vi skal feire med oss selv, vi seks. Kalkunen putrer i ovnen og ungene tripper rundt og gleder seg til fyr og smell litt senere i kveld. Og Brannmannen (eldstegutten) er ikke verre enn at det rykker litt i pyro-foten på ham også i dag.


Bildene er fra kjellestua som omsider er ferdig malt (farge: fabrikk).
To rammemadrasser er sofa og ekstra soveplass. De store putene inneholder ekstra dyner og puter.
Klokka er fra Kremmerhuset - og helt digg!


Så med 8-åringen  som bare-måtte-være-med-på-mammas-bloggbilder-linselus ønsker jeg dere alle

ALT GODT FOR 2012!
Måtte dere få et fantastisk år!



15 kommentarer:

  1. Håper dere får en flott nyttårsfeiring dere seks.
    Takk for mange herlige innlegg og nydelige bilder og inspirasjon i 2011. Håper du finner bloggelyst i 2012 også for jeg fortsetter å følge:)
    Godt nyttår!
    Klem

    SvarSlett
  2. Godt nytt år og takk for mange morsomme innlegg.

    SvarSlett
  3. Herlig blogg...

    Godt nyttår til deg og dine...

    Klem fra Britt.

    SvarSlett
  4. Hei
    Trivelig at du la igjen noen ord hos meg. Ha et riktig godt nytt år og kos seg med det som er viktig her i livet. Stor klem Å
    Ps: fin og koselig kjellerstue og 8-åring;-)

    SvarSlett
  5. KJempefin koseplass!! Nydelig den veggfargen, synes jeg. Godt nytt år til dere alle!
    Klem♥

    SvarSlett
  6. Godt nytt år Hege!
    Håper feiringen bel PERFEKT ♥
    Gleder meg til og følge bloggen din i 2012!
    Takk for vanvittig GOD inpirasjon i året som er gått:)

    Klem Line

    PS: Fiiiin farge på veggen og smart løsning med sofa/ekstraseng:)

    SvarSlett
  7. Fantastisk flott kjellerstue dere har fått. Og så smart med dynene kamuflert som store puter. Riktig godt nyttår Hege, gleder meg til å kose meg med bloggen din også i 2012.

    Nyttårsklem fra Kari

    SvarSlett
  8. GENIALT å gjemme esktradynene inni store putetrekk! Har du sydd sjøl, eller kjøpt? Godt nytt år forresten, gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  9. Godt nyttår til dere alle, skjønne folk!!!:)
    Putene er selvsydd, Synnøve - av dongeristoff!;)
    Fikk ideen av Tyrifryd-Monica:) Hun er jo et oppkomme!!
    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelig kjellerstue, elsker de smarte løsningene!:)
    Godt nytt år kjære Hegemor;)Gleder meg til å se hva du finner på i 2012!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. Hei og godt nyttår!!

    Så fint det ble, og så artig at du ble inspirert av putene mine;) Men noe oppkomme?? *rødmer og takker for gode ord* Hihiii:)

    Du har inspirert meg veldig, og spredd om deg med humoristiske, herlige innlegg i 2011, og jeg gleder meg til å følge deg i 2012 også;)

    Stor klem!

    SvarSlett
  12. Forresten:
    Ser "alle" har sånne "du er så bra"-kort/bilder. Syns de er så kule, hvor får dere tak i dem?! Eller skriver man dem ut selv?

    SvarSlett
  13. Hei "oppkomme";) Nå fikk du meg til å rødme, he he;)
    Du, de bildene kom som kort sammen med et av de mange bladene jeg abonnerer på. Husker ikke hvilket. Men for deg kan det ikke være rare utfordringen å lage et par selv:)
    Godt nyttår! Kos deg!!:)

    SvarSlett