Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 29. desember 2011

Siden snøen aldri kommer...

...har jeg begynt å tenke på våren;)
Har ikke gitt opp alt håp om hvite bomullsdotter enda, men det ser dårlig ut her vi sitter i 12 grader og fønvind.

H&M
Tror imidlertid Ellos og H&M har skjønt det samme som dem som styrer været, for i går dumpet det to saftige kataloger ned i postkassen, og Hegemor kunne lugget seg selv over å ha brukt så mye penger før jul, og glemt alt det kjekke man kan bruke penger på etter jul.
Her var det mye fint!!!

ellos.no

Plutselig var alt snøsavn glemt, og jeg er atter klar for ny vår - og tynne klær!
Skal bare skynde meg å feire nyttår først!


4 kommentarer:

  1. Ahhh... jeg er og sååå klar for våren ♥
    Elsker både været og klærne på våren:)
    Fikk noen kataloger i dag jeg, men har ikke tittet i de enda:)

    Ha fortsatt fine romjulsdager ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei.

    Dette var plagg jeg må se nærmere på. Jakka var nydelig.

    Definitivt klar for vår, enda det er drøye 3 måneder til.

    Nyt romjulen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. sengen er soooo cool! et Godt Nytår ønsker fra Tyskland Angie

    SvarSlett