Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 16. januar 2012

Adventstaker kan brukes til så mangt...

Etter en helg med nattevakter, føler jeg det er på tide å si god morgen nå.
Klokka har tross alt bikket 14...


Har vært en tur på Princess og kjøpt julepynt til halv pris.
Det vil si, det var ikke julepynt jeg skulle ha, men fant noe jeg likevel kunne bruke - en adventstake!


Har i lenger tid prøvd å få tak i en planke av drivved som jeg kan lage en knaggrekke av.
Og der, på Princess, fant jeg planken min.
Riktignok med fire holdere til kubbelys.

Disse ble byttet ut med ulike knagger, og Hegemor er i mål:)
Pris: 64 kroner!
(Og som kjent, når Hegemor handler ting på tilbud, da TJENER hun penger)


Ha en trivelig mandag:)


25 kommentarer:

  1. Stilig det ble... Lekkert!
    Veldig kreativt.
    Ha en fin mandag
    klem

    SvarSlett
  2. Hei, så fin knaggrekke du har laget :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Så fin den ble!
    Artig og ha øyne for slike makeovers:)
    Er så dårlig på det jeg, og se andre muligheter!

    At man tjner penger på og handle på salg er jeg helt enig i, hihi;)

    SvarSlett
  4. Så kjekt :) Den ble skikkelig fin da :)
    Og det skiltet var kult :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  5. Det må jeg si, det ble knaggrekken sin det. Du er jammen ingen liten dumming da Hegemoren.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  6. Stilig! :)
    Jeg har laget flere knaggrekker av drivved og neste gang jeg finner en passende drivvedbit er planen å lage en til badet.

    En finfin mandagskveld ønskes deg!

    SvarSlett
  7. Så utrolig stilig!! Gode tilbud er ikke å forakte nei, herlig:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Så fint det ble...digger skiltet over forresten!!

    Ja der må jeg si meg enig, man tjener av å handle på tilbud:)

    Veronica

    SvarSlett
  9. Utrolig stilig!! Kjenner til det geniale sparetrikset der ja, haha! ;)
    Digger skiltet ditt! Har ønsket meg et slikt lenge, men ikke funnet det i Norge...kan jeg spørre hvor du har fått tak i det?!

    Ha en flott uke videre!
    KLEM

    SvarSlett
  10. Klart du kan spørre, schnuppa:)
    Skiltet kjøpte jeg på Living for 1,5 år siden for en 60-lapp, mener jeg å huske;) Det er kanskje vanskelig å få tak i det nå?!?
    Trivelig uke til deg også:) Klem

    SvarSlett
  11. Det blei skikkelig fint : )
    God ide for kommende prosjekt!

    En fin tirsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  12. Hei Hege! Har laga sjokoladekaka og den var kjempegod!!!! Men korfor skal forma dryssast med sukker? Mvh Marit.

    SvarSlett
  13. Hei Marit:) Hi hi, neimen om jeg vet - men kanskje det har med at den skal løsne og "falle litt sammen" etterpå for å gi plass til kremen?
    Men sukker er jo alltid godt:):):)
    Koselig at du likte den:) Klem

    SvarSlett
  14. Hei! har et spørsmål til deg. Når du lagde bilde på wordle.net til Noah, hvordan fikk du forskjellig størrelse på ordene? Jeg skal lage et slikt bilde i dåpsgave men får ikke til å lage større størrelse på navnet slik som du fikk til. Flott blogg forresten som jeg har fått mye inspirasjon fra. Takkf or det.

    Mvh

    Marie

    SvarSlett
  15. Hei Marie:) De ordene du vil ha større, skriver du bare flere ganger:) Tror jeg skrev Noah tre ganger;)
    Takk for koselige ord:) Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  16. Tusen takk for raskt svar Hege :) ;) ;) Setter veldig stor pris på det og nå fikk jeg det til :) takk takk

    ha en fin kveld

    hilsen Marie

    SvarSlett
  17. Et lite spørsmål til: Hvor har du kjøpt den fine rammen du brukte å ha bildet med disse ordene forresten og printer du det bare ut på vanlig ark?

    Mvh

    Marie

    SvarSlett
  18. Hei igjen, Marie:) Printet det vanlig ut, ja, og rammen er fra selveste IKEA;)

    SvarSlett
  19. takk igjen :)

    mvh

    Marie

    SvarSlett
  20. Hei igjen...

    Jeg gir meg ikke...ikke meningen å mase så mye. Jeg skrev det ut på jobb på printeren der. Det så liksom så simpelt ut. Ikke så fint som ditt. Men det kan jo være at det er rammen som gjør det ekstra fint. Brukte du fotopapir eller helt vanlig standard A4? Hadde du fargeprinter? Nå lover jeg å ikke mase mer...

    Forresten knaggrekken din var kanonfin. Så på lysestaken selv på salget i jula og angrer nå på at jeg ikke kjøpte den :(

    Ha en fin dag og takk for at du er så snill å svarer :)

    mvh

    Marie

    SvarSlett
  21. Hi hi, ikke gi deg du, Marie;)
    Jeg skrev det ut på helt vanlig a4 ark. Men det er jo glass i rammen, kan hende det gjør det penere? I tillegg til den hvite rammen inni (som jeg aldri husker hva heter;)
    Lykke til!! Du er god!!:D

    SvarSlett
  22. Du er en knupp Hege :)

    Takk igjen for svar og god helg til deg :)

    klem fra Marie

    SvarSlett
  23. Fikk akkurat tips om å sjekke ut bloggen din og det skal jeg fortsette med:)) elsker den! Og så genialt at du ser knaggrekker der vanlig dødelige ser adventstaker;)

    Trine

    SvarSlett
  24. Super blogg!! Herlige gutterom, masse inspirasjon til hjemmet:) Tusen takk, jeg følger deg!

    SvarSlett