Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 27. januar 2012

Krakken på hobbyrommet

Hei alle herlige mennesker som legger igjen så mange koselige kommentarer og sender så mange skjønne mail!!!
Skal innrømme at jeg ofte er innom tanken på å overlate Blogglandia i andres (mer kyndige) hender, og at min tid som blogger kanskje snart er slutt.
Men hver gang dukker det opp en hilsen fra en eller annen, ofte totalt ukjent person der ute i cyberspace, og så får jeg akkurat det lille puffet jeg trenger, og som gjør at jeg får lyst å lage et nytt innlegg:)
Har sagt det før - jeg er et enkelt menneske;)


Idag er det krakken på hobbyrommet mitt som skal kles av i offentligheten.
Jeg bruker den både som krakk foran arbeidsbenken og symaskinen, og så er det genialt at den også hjelper meg opp i høyden med den lille trappa.

Det er en Bekvam trappestige fra Ikea.
Jeg har beiset den med Interiørbeis med farge Drivved.
Og så har jeg lekt meg med stempler igjen.
(skal innrømme at jeg har fått tipset til å stemple "step up" fra ett eller annet sted på nettet, men klarer ikke huske hvor).


Nå om vinteren hviler setemusklene mine på et stort lammeskinn som er plassert på toppen av krakken:)

Ha en fantastisk helg!


18 kommentarer:

  1. Alltid så koselig å titte inn her til deg, håper du fortsetter å blogge! Flink med stempel du ;) Har en slik krakk jeg og, den skal få noen strøk maling i helgen! God helg! Klem Anette

    SvarSlett
  2. Så fin den ble...
    Har fundert på om jeg ikke burde gjort noe med min krakk også... Kanskje dette var den lille motivasjonen jeg trengte for å få ut fingeren.
    Ha en knall fin helg
    klem

    SvarSlett
  3. Neiii du må ikke finne på å gi opp blogging, jeg elsker jo alle dine søte, morsomme, fine innlegg. Du er en av dem som får meg til å humre mest, og så liker jeg jo stilen din også. So u just step up girl.

    Kos deg videre på fredagskvelden.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei på deg på ein fredagskveld :o)
    Ja, det gir motivasjon med kommentarar og tilbakemeldingar :o)
    Artig ide å lage stempel på krakken, var kjempe tøft!!! :0)
    Eg og har ein slik krakk, den kjem godt med når eg med mine 160 cm må opp i høgda av og til ;o)
    Ha ei super helg!

    SvarSlett
  5. Så utrolig kult!!
    Jeg har den krakken jeg også, den er superkjekk! Vi har den på badet foreløpig da, sånn at storebror rekker opp til springen.
    Tror kanskje jeg kommer til å herme etter deg en gang, håper det er ok?!:-)

    Ha en super helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Hei du, DU skal da vel ikke ut av Blogglandia? Stort sett hver gang du poster et innlegg, sier jeg til min kjære: åh, jeg har så lyst på et huuus! Da har du inspirert meg med ett eller annet. Sånn som nå, du minner meg på at et hobbyrom må jeg jo selvfølgelig bare ha. Nei, keep up the good work, og ikke engang tenk tanken :)

    SvarSlett
  7. Fin krakk, med artig tekst:)
    Artog og piffe opp noe som i utgangspunktet er litt kjedelig ♥
    Du må ikke forlate bloggeland Hege, oh no, er jo sååå hyggelig med dine innlegg:)
    Gjør ingenting om det går litt tid mellom hver gang, det viktigste er at de kommer...!!!

    Ha en fin lørdga ♥

    SvarSlett
  8. Hei :) Nei, du må for all del ikke gi opp bloggingen! Du har jo sååååå masse fint og inspirerende på bloggen din :)) I love it!!! Det er faktisk din kjære brannmann som tipset om bloggen din under et utrykningskurs han hadde i fjor, og jeg måtte jo titte innom ;) og siden har jeg fulgt den! Men litt dårlig på å legge igjen hilsen...... skal skjerpe meg litt der. Er sikkert hyggelig å få litt tilbakemeldinger også. Håper dere får en super helg alle mann og kvinne :))
    Gooooood helg!

    Klem fra Trine Indiana - Hønefoss

    SvarSlett
  9. Hei:) Såå koselig m innlegg fra deg igjen, du er kjempeflink - må for all del ikke slutte;)
    Nydelig lørdag til deg og dine!

    SvarSlett
  10. Takk for tips, har akkurat kjøpt denne selv, og er ikke fornøyd med trefargen. Så hvis det er iorden, kopierer jeg deg her..Ha en fin dag

    SvarSlett
  11. Så flink som du er til å skrive, og så fint og fengende du skriver, må du ikke finne på å slutte å blogge! :) jeg koser meg i hvert fall med innleggene dine! Både tekst og bilder. ;)
    Inger Marie

    SvarSlett
  12. Så stilig krakken ble!! Har en sånn jeg også, men har malt den hvit. Kanskje jeg "stjeler" denne ideen??

    Håper du får en flott uke!
    Klem fra fruen!

    SvarSlett
  13. Hei Hege! Så hyggelig å høre fra deg! Tenker litt på å slutte å blogge innimellom, jeg og, men så kommer det en koselig hilsen i ny og ne, og så blogger jeg litt til. Er jo litt gøy og, da!

    Krakken din ble så fin! Kjempefint med de stempla på!:)

    God helg til deg! Klem Nina

    SvarSlett
  14. Akkurat de samme tankene har jeg også, men så viser det seg at jeg ikke klarer å slutte med blogging likevel... En artig, positiv og givende (og tidkrevende) hobby!
    krakken ble veldig fin!!

    SvarSlett
  15. God morgen!
    Om du velger å slutte, vil du virkelig bli savnet... Jeg er stadig innom å ser om du har et innlegg om trappeprosjektet ditt, og det håper jeg kan fortsette med... Liker veldig godt dine tanker og ideer om mangt og mye!

    SvarSlett
  16. Du er den mest kreative bloggeren jeg har fulgt. Jeg grener stadig etter småting, men gir æren til deg og bloggen din hver gang noen spør hvor jeg hentet inspirasjon fra. Ikke gi deg med bloggen nei. Den er jo så bra!!

    SvarSlett
  17. Grener = hermer. Skriver fra mobilen, hehe.

    SvarSlett
  18. Hihi - her i huset har vi ikke mindre enn 6 av disse:) Fantastiske å ha på soverom så du når opp til toppen av Pax, gangen så du når toppen av Pax, bod og et must på kjøkkenet:D

    -Therese

    SvarSlett