Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 6. januar 2012

Sunn middag:)

Da har det nye året startet, og det er ensbetydene med at halve Norge skal kvitte seg med de 5 kiloene de irriterer seg over hele året ellers.


Jeg har ingen nyttårsforsetter, bortsett fra å drikke mer vann;)
Men - jeg fant en oppskrift på matprat.no som jeg modifiserte litt og som ble kjempegod:

3oo g fullkornspagetti kokes og legges på fatet
Grovhakk ruccola og legg oppå
Kuttet vårløk og halve cherrytomater legges i neste lag
1avocado i båter
Salt og pepper
Stek en pakke med biffstrimler
Tilsett kjøttet Toro kinesisk chow mein woksaus



Til slutt helte jeg kjøtt og saus over salaten, slik at den ble litt lun og ikke så tørr.


Dette ble kjempegodt!
Og denne mengden var mer enn nok til min kjære og meg - i tillegg til lunsj dagen etter.
Den opprinnelige oppskriften finner du HER.

Ha en digg dag!


10 kommentarer:

  1. Det så kjempegodt ut! Tror jeg må prøve dette en gang i helga! :D

    SvarSlett
  2. Nam nam det så skikkelig godt ut :)
    Det må testes ut :)

    God helg :)

    SvarSlett
  3. Nam, dette så virkelig godt ut!!



    Ha en fin helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. Nam, dette såg godt ut!! :o)
    Takk for tipset!
    Fin fredag til deg!

    SvarSlett
  5. så herlig ut Hege!
    God helg!

    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Hei. Fant et innlegg i bloggen din om et kjempefint gutterom :-) Både jeg og guttungen falt veldig for både løsninger og fargevalg. Det er en stor inspirasjonskilde når vi snart skal pusse opp gutterommet :-)
    Lurer på om du vil svare meg på et par spørsmål? Likte veldig godt den løsningen med innebygd kommoder under senga. Fikk de i de målene eller måtte du gjøre litt om på de selv? Og så lurer jeg på om du vel hva den gråfargen heter?

    På forhånd takk og må si du har en super blogg med masse tips og inspirasjon.

    SvarSlett
  7. Hei Randi:) Koselig at dere ble inspirert, da;) Kommodene er vanlige Malm-kommoder fra Ikea, og vi har bare bygd sofan rundt dem. Vi kjøpte to små (er vel egentlig nattbord) og en litt større. Alle med to skuffer i høyden.
    Den grå fargen heter Valmuefrø, mener jeg å huske:)

    SvarSlett
  8. Prøvde denne i dag, deilig var det! Nå står kaka over til avkjøling. Cant wait

    SvarSlett