Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 8. februar 2012

Drømmefliser til gangen!

Vi har planer om å bygge nytt inngangsparti - kanskje i løpet av året. Grunnmuren er lagt, så forhåpentligvis får vi snart mulighet til å bygge  resten.
Da drømmer Hegemor om disse flisene her:


Tidemand flis.
Sukk, syns de er helt superdigg.
Aner ikke pris, - de som selger dem ULFVEN sender pris på forespørsel (men som den store hobbyhandleren jeg er, så vet jeg at det er alt annet enn et godt tegn...).

Den største utfordringen blir imidlertid å få Brannmannen til å forstå at han liker dem.
Han er nok enda i en verden hvor entreen helst har grå, ensfargede fliser;)
Får dra fram kvinnelisten!

Ha en herlig dag!

Bildene er lånt fra Ulfvens Facebook side.

8 kommentarer:

  1. Er det historiske fliser? Drømte om dem i gangen her og, men det må bli en annen gang....;) de koster:( superfine er de da!!!

    SvarSlett
  2. historiskefliser.no, tror det står pris der :)

    SvarSlett
  3. Ahhhh lekkert, lekkert, lekkert rett og slett lekkert. Nevnte jeg at jeg syntes de så skikkelig lekre ut de flisene???

    Ha en flott onsdagskveld.

    Kelm fra Kari

    SvarSlett
  4. Enig i at flisene er nydelige.

    Pris er en ting. De må vel også olje eller vokses. Ser for meg at det er litt av en jobb.

    SvarSlett
  5. Elsker de flisene, kjempefine ♥
    Men ja, pris på forespørsel er vel ikke akkurat godt nytt, hehe:)
    Får håpe ikke gangen er såååå stor da:)

    Lykke til med mannen:)

    SvarSlett
  6. Elsker disse flisene, de er bare så lekre! Enn så lenge har jeg ikke noe sted å ha dem, og sikkert ikke råd heller, hihi;)

    HA en finfin kveld!
    KLEM

    SvarSlett
  7. Elsker bloggen din!! :) Kjempe inspirerende. Kikker inn hit for tips :)

    SvarSlett
  8. Vi sitter i samme båt vi:) Jeg ønsker meg sånne på badet jeg.....men frykter at prisen er i overkant av hva DNB Nor synes vi skal bruke på gulv på badet:/ Dessuten sliter også jeg med å overbevise mannen om at han liker slike fliser :/ Si i fra om du finner ut av noe av utfordringene :) Lotto kanskje? Forresten har du en veldig fin blogg :)

    SvarSlett