Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 16. februar 2012

En dag som mann

Hegemor anser det som en viktig oppgave i livet å påpeke hvor inderlig pinglete mannfolk blir når de er syke.
Og med det yrket jeg har, anser jeg meg selv som en med "plass på første rad" til å bivåne dette utsagnet.
Jeg har nemlig år med erfaringer som kan bygge solid opp rundt påstanden.


Men når Hegemor selv blir syk, ja, da skal jeg være førsteMANN til å innrømme at jeg virkelig kommer i kontakt med den mandige delen av meg selv.
Stønn!
Idag har forkjølelsens klamme hender festet et nådeløst grep rundt mitt arme legeme og selvmedlidenheten er på topp. Nå har jeg ligget under pleddet siden ungene gikk på skolen, sett God Morgen Norge to ganger(...) og ser mørkt på resten av dagen hva min håse stemme angår.


Men det er ting som tyder på at jeg nok vil overleve denne prøvelsen også.
Så med litt "slow motion" i dag, regner jeg med at den kvinnelige delen snart rister den mandige delen av;)

Optimistiske snufs og hark fra meg:)

7 kommentarer:

  1. God bedring til deg:)
    Håper formen stiger som dagen skrider frem:))

    SvarSlett
  2. Huffda, hihi:)
    Unnskyld, men jeg kjenner meg sååå igjen:)
    Jeg kommer og i kontakt med mitt mannlige jeg når jeg er syk...
    Er ikke noe godt det!

    Masse good bedring Hege ♥

    SvarSlett
  3. Kan ikke si annet enn at jeg kjenner meg igjen, jeg pleier å bli ufattelig forkjløet og ligger helt knock out i flere dager med feber og nesen i fatle. Når min samboer blir forkjølet så er han ikke hjemme fra jobb en gang. Så hos meg er visst jeg mannen. ;)

    Herm i vei Hegemoren, den plakaten er kjempefin. :)

    God bedringklem fra meg

    SvarSlett
  4. Ønsker deg riktig god bedring.
    Mye sykdom som lusker rundt om dagen
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  5. Håper formen er bedre idag!

    God bedring, og god helg!
    KLEM

    SvarSlett