Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 15. februar 2012

Jeg har omsider gitt etter...

...og fått meg en Dymo:)
Etter lang tids påvirkning skjønte jeg at jeg ikke ville klare å fortsette livet uten.
Og jeg er mer fornøyd enn jeg trodd jeg skulle bli.
Og Brannmannen er en smule oppgitt over alt det (ifølge ham innlysende) som nå blir merket.


Hegemor velger å kalle det kvalitetssikring.


Jeg kjøpte min lille, fornøyelige sak på Clas Ohlson til en hundrelapp.


Ha en digg dag!

PS! Til dere som venter på innlegg om trapp og oppskrift på strikkeputer - jeg har hørt deres bønn! Det kommer!!:) Snart!:)


7 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Grattis med din dymo. Kjøpte en selv for 14 dager siden på Clas Ohlson, den gammeldagse typen.... er sååååå fornøyd. Så her merkes også de mest innlysende små ting skal vite *knis*

    Ønsker deg en finfin onsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Herlig, har dymo, men ikke startet merkingen enda.. Må nok til pers.. Er nok snart den eneste uten orden i skapene mine ;)

    HERLIG postkasse - sååå stilig :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Dymo er veldig stilig, samtidig som det er smart! Godt kjøp ;)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Ja man blir fort påvirket her i blogglandia ;) Masse fin inspirasjon å hente :D
    Utrulig kul postkasse under her!!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Skjønner akkurat hva du mener, og er iferd med å gi ettere for presset selv ;-)
    Ikke verst når det tar seg såpass ut med kvalitetssikring ;-)

    SvarSlett
  6. Genialt innlegg! Lå selv igår kveld i min søvnløshet og tenkte på disse søte dymomaskinene og tenkte at en sånn MÅ jeg skaffe. Men hvor finnes de? og hvor dyre?! Skarve 100 lappen er jo ingenting. Jeg tror jeg må herme og skaffe meg en slik snarest!

    SvarSlett
  7. Jeg har lurt på hvor jeg kan få tak i Dymo av "den gamle typen", TAKK for at du delte dette med oss :)

    Nå blir det snart en tur til Clas Ohlson!

    SvarSlett