Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 6. mars 2012

Er her, jeg:)

Et lite livstegn kan jo være på sin plass;)
Etter en uke med en nær-døden-opplevelse i form av bronkitt og en påfølgende uke med 86 arbeidstimer, ser jeg igjen lyst på livet...og bloggen;)


Holder for tiden på med fortsettelsen av kjellerstua.
Nå har vi bygd spesialtilpassede hyller til Brannmannens drøye 2000 DVD'er...
Det var den pakkeløsningen han kom med: han og alle dvd'ene.
Gutta var jo bare en positiv bonus:)

Hegemor er ikke like lykkelig for alle dvd'ene, men håper at det vil hjelpe med smarte hyller malt i Fabrikk:)
Eeeelsker den fargen:)
Bilder kommer - når han har fått "pynten" sin på plass...eller kanskje heller før;)

Tudelu!

8 kommentarer:

  1. Så veldig koselig å lese et innlegg med din blide og herlige replikk :-)
    Du er min favoritt "feel good" blogg, alle gode interiørtips er en herlig bonus !
    Nyt din dag og fortsatt god bedring :)

    SvarSlett
  2. Nå har jeg studert gutteromma i huset deres og jeg er så imponert!
    For noe herlige rom asså!
    Jeg skal snart til med et sånt gutterom og jeg håper jeg klarer å skape noe av den atmosfæren - dog uten hems...
    Skulle gjerne hyret deg inn for oppdraget ;)
    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde, ordentlig VÅR!! Fortsatt god bedring - nå går det mot sol og sommer! :)

    SvarSlett
  4. Hei HBS:)
    Så spennende:) Lykke til:) Skulle gjerne "vært med" i prosessen, ja;)
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  5. Herlige Hegemoren, alltid så kjekt når du gir lyd fra deg. 86 arbeidstimer(!?!) på en uke???? Himmel og hav, høres skremmende ut.

    Nydelige og vårlige bilder.

    Ha en fortsatt fin og forhåpentligvis mer avslappende uke uten baselusker.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. DVDfilmer er sjelden dekorativt, men noe en har mye av etterhvert.
    Er spent på å få se løsningen deres :)

    SvarSlett
  7. Så flott at du er på bedringens vei, kjedelig med sykdom asså..... Jeg elsker bloggen din, den er så hverdagslig, inspirerende, masse fine ideer som du har, og mange fine og rimelig innkjøp du kommer over, og ikke minst så delikate og flotte bilder du legger ut! Tulipaner, limegrønt og kurv er jo bare såååååå vår da!!!! keep up the goooooood work!

    Vårhilsen fra Hønefoss :)

    SvarSlett