Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 21. mars 2012

Litt kjellestue - og pallebord;)

Da var mitt omsider mitt oppskrytte pallebord ferdig!

Det er pusset etter alle kunstens regler, oppå og under og innimellom...


Det er beiset med Jotuns interiørbeis, farge Patinagrå.
Ett strøk (jada, her skal vi ikke fortape oss i arbeid).
En planken er malt i Fabrikk, samme fargen som veggen.


Hjulene er kjøpt på Biltema.

Kjøpte først hjul på Byggmakker - halve størrelsen av disse til 128 kr pr. stk.
Biltema solgte disse, som var større, til 34 kroner!
Noen får snart fire vareartikler i retur...


Ha en strålende dag!


15 kommentarer:

  1. Hei, så fint bordet ble :-)

    SvarSlett
  2. Heisann:
    Kjempefint pallebord, liker veldig godt at du malte en plank i samme farge som veggen... prikken over i'en:))
    Jeg kjøpte også mine hjul til pallesofaen på Biltema, billigste alternativet... hurra for Biltema:)

    Ønsker deg en glad onsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Så kult da :)
    Likte den ene planken i farge ;)
    Vi liker BILTEMA!
    Kos dere i kjellerstuen, det hadde jeg gjort :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Så fint det ble!!
    Likte godt at dere har "tettet" pallen. Blir på en måte litt mer bruksvennlig :-)

    SvarSlett
  5. Så KULT!!
    Det ble knallbra, flinkis:)
    Må ikke finne på og handle slike ting på Byggmakker nei, blodpriser:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Så fint bordet ble, virkelig en fiks detalj med den ene malte planken.
    Likte godt det øvrige interiøret også, tøff stil :-)
    Ønsker deg en fortsatt fin onsdag

    SvarSlett
  7. Så stilig!!! Tøft med en malt planke, ser ut som et godt samlingssted for familien den sofaen :)

    SvarSlett
  8. Stillig! Du er inspirasjon!

    SvarSlett
  9. Så flott bord!! Leste at du hadde slipt godt, og jeg ble litt lettet når jeg såg at du hadde slipe maskin. :) de er jo ganske grove disse pallene. Mange flotte innlegg nedover her, skal prøve ut rundstykkene, de så veldig gode ut! også ble jeg litt fristet til å få tak i grønne green gate kopper, de såg så vårlige ut! Ønsker dere en goood helg! KLEM KLEM

    SvarSlett
  10. Lekkert hos deg!! Jeg har ellers en utfordring akkurat nå med tema vis frem din kommode, kanskje du vil delta :) Ha en herlig onsdag! Klemmer

    SvarSlett
  11. Hei!
    Veldig stilig pallebord!!!
    Artig at du haddde malt den eine planken i ein anna farge!
    Håper du har ein super dag!
    klem IB

    SvarSlett
  12. Knallfint, stilig med en malt planke da :D:D
    God helg :)

    SvarSlett
  13. Hei!
    Så fint bord:) Var pallen helt tett på toppen når du fikk tak i den eller har du snekret selv?

    Kristine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)
      Jeg flyttet et par planker og fylte i med to planker for å få det tett, ja;)

      Slett