Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 19. mars 2012

Søstrene Grene + beis!

Forrige helg var jeg innom Søstrene Grene i Stavanger.
Herlig butikk. Mye snodig og mye fint.
Kjøpte et par børster til å ha på vasken til skitne småfingre, og en stor til å ha i dusjen.
De små kostet 5-6 kroner og den store kostet 11 kr.
Utrolige priser!


Vel hjemme kastet jeg på dem litt Jotun interiørbeis patinagrå.
Så ble de ikke fullt så trehvite.


Hele dagen i går hadde vår lille familie dugnad i hagen.

Etter en skikkelig opprydning, med bål som brant hele dagen, ble både gammelt gress, kvister og skrot redusert til et minimum.

Litt tretrimming ble det også tid til.
Brannmannen svingte seg i lianene (les furugreinene) og var så høyt oppe at til og med 10-åringen mente han burde komme ned.

Hegemor stod på bakken og syns det var skummelt...men litt sexy også;)
Som sagt, likestilling må de ha dem som vil. Jeg fryder meg med matlaging og husstell, - vel vitende om at når greiner skal kuttes 5-10m over bakken, ja, da er det han som må trø til!;)

Ha en ny, fin uke:)



4 kommentarer:

  1. Hehe, er nok litt gammeldags der jeg og, mann er mann - ferdig med det:)

    Kjempefine børster du har shoppet deg, mye kult på søstrene grene:)

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett
  2. Hei:)Har begynt å følge med på bloggen din,mye inspirasjon å hente,og artige historier:) Har begynt å pusse opp et hus fra 1896,så er på jakt etter inspirasjon og tips,og finner det absolutt på din side :)Ha en trivelig kveld:) klem fra østfold:)

    SvarSlett
  3. Så fine de var!! Gjorde seg absolutt med litt beis på, smart!

    SvarSlett