Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 12. mars 2012

Vår og utearbeid

Stilig med ny uke.
Har hatt helgejobbing i Stavanger og har i den forbindelsen fått testet ut at det ikke er å anbefale å spise dårlig kinamat når du kjører sykebil.
Definitivt not.
Hvis man i det hele tatt skal prøve å finne noe som helst positivt med opplevelsen, må det strengt tatt kunne være at du får iakttatt utallige bad og toalett fra innsiden, med alt det man da får av interiøriske inntrykk.
Jeg innser i ettertid at noen synsinntrykk kan ha bidratt til en takvis forverring av tilstanden...

Men, nå er det ny uke!
Jeg har kommet meg bort fra det grå og hustrige været i vest og tilbake til sola i øst.

Fikk tak i en palle hos naboen i dag som jeg har pusset og gnikket på store deler av dagen i dag.
Det skal bli bord til kjellerstua.
De åpne hullene skal Brannmannen få fylle nå i kveld.
Jeg liker nemlig ikke å kløyve planker.
Jeg kan, men jeg liker det bare ikke.
Nå hører jeg saga gå der ute i mørket..
Hurra!

Nyt kvelden og dem rundt deg <3


7 kommentarer:

  1. Hehe...ja, ambulanseturer i stavanger kan gå hardt for seg, jeg kjente det godt selv da jeg satt rett vei;). Pallebord er gøy, det laget jeg til eldstemann nå nylig jeg også. Lykke til! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tenk, jeg blir så supernyfiken på hvem du egentlig er...kan du ikke gi meg et hint?!?!?!;)

      Slett
    2. He, he...vi har faktisk snakket med hverandre flere ganger vi, i jobbsammenheng. Jeg jobber må mottaket ssa, ikke sikkert du tar meg på navnet, men vi treffes nok snart skal du se;)

      Slett
  2. Ja, hurra for ei ny uke! For oss en denne uka ekstra spennende, med masse nytt på gang:)

    *Ha en fortsatt flott mandagskveld*

    SvarSlett
  3. Usj da, kjedelig med dårlig kinamat ja:)
    Håper du er helt fin igjen!!

    Spennende prosjekt hos dere igjen, og jeg liker veldig når du setter igang med slikt, blir alltid så BRA ♥

    SvarSlett
  4. Usj hørtes ikke bra ut. MEn antar at du fant ut hvordan du IKKE vil ha det på ditt bad (når det evt skal pusses opp) :))
    Pallebordet ditt kommer til å bli flott:))

    SvarSlett