Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 15. april 2012

En vanlig, travel helg:)

Påsken er over. Det gule er definitivt ute, og Hegemor har igjen fått tilbake hvilepulsen:)
Nå er huset atter tilbake til det fargeløse og duse, he he..


Helga har bestått av terrassebygging, unger som flyr hit og dit - innimellom påfyll av fôr til regelmessige tider.

6-åringen har rukket å bli 7-åring i løpet av ferien, og har selv fartet i barnebursdager til klassekompiser hele helgen.
Hans egen barnebursdag skal arrangeres på tirsdag, og jeg ligger med beina opp og lader opp det jeg kan både fysisk og mentalt.


Fant et søtt, lite "Til: Fra:" stempel på Søstrene Grene til den skyhøye prisen av 15 kroner..
Veldig greit til å stemple rett på gavepapiret, men det passer også veldig greit på de lappene som Panduro selger (de som minner om slike lapper man henger på tåa til døde mennesker på likhuset..så koselig, så;)


Nå skal jeg snart på jobb, og Brannmannen skal overta kåken.
Ungene går dermed en barsk kveld i møte;)

Tudelu:)


11 kommentarer:

  1. Hvorfor har jeg vært på Søstrene Grene uten å finne dette herlige stempelet? Pussig. Men takk for tipset, nå skal jeg lete aktivt etter det! :)

    SvarSlett
  2. Så nydelige pakker, herlige farger ♥ Brunt og blått er så fint sammen:)
    Ha en fin fin vakt:)

    SvarSlett
  3. Herlig innpakning da :) Brunt og blått var virkelig lekkert sammen! Tror nesten jeg må ta meg en tur innom søstrene grene jeg også, for den var rett og slett kjempe herlig!

    SvarSlett
  4. Det var noen nydelige pakker, elsker de fargene sammen:-)
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem Anita

    SvarSlett
  5. Så fine pakker, skal jammen kjøpe meg et sånt stempel.
    Her fant jeg en blogg jeg likte godt og vil følge videre..
    Klem Linn

    SvarSlett
  6. Så nydelige pakker. :) Regner med at mottakerne egentlig ga blaffen i innpakningen og røsket papiret av fortere enn svint. Takk for tipset om likhustagsene, (hehe for en sammenligning).

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  7. Kjempefine pakker:-) Du har så mange fine tips:)
    Det stempelet skal jeg kjøpe meg, neste gang jeg er innom Søstrene Grene.
    Nydelige farger på papir og bånd også. Kan jeg spørre hvor har du kjøpt det?
    Fin uke til deg:-)
    Klem Vigdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vigdis!
      Takk, takk!!:) Koselig at du liker deg her:)
      Papiret er fra Panduro og båndet er fra den lukseriøse butikken NILLE;)
      Klem

      Slett
    2. Hei igjen:-)
      Tusen takk for tilbakemeldingen, Hege:-) Da er det bare ut å kjøpe bånd og papir:)Ønsker deg en fortsatt fin kveld og uke.) Klem

      Slett
  8. Høres ut som dere har hatt en fin påske?! ;)

    Herlig stempel, og de lappene fikk plutselig en ny dimensjon for meg...hehehee;))

    Håper du har en fin vårkveld der du er;)
    KLEM♥

    SvarSlett
  9. Herlige pakker!!
    Supert stempel.
    Klem

    SvarSlett