Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 27. april 2012

GivE-aWaY!

Hei alle sammen!
Jeg har blitt kontaktet av et firma som heter WHITE AWAY.
De er en nettbutikk som selger hvitevarer og tilbyr gratis levering i hele Norge (så lenge det er på gateplan, vel å merke;) Masse moro der inne!

De ønsker å gi bort en Stavblender fra Phillips:
"Enkel blendning og hakking ved forskjellige hastigheter.
Stavblenderen fra Philips kombinerer 650 W effekt med en double-action-kniv og flere hastigheter, som gir deilige, ensartede resultater på få sekunder. Aldri har det vært så  enkelt å lage lekker hjemmelaget mat!

En fin konsistens i løpet av få sekunder.
Kraftig 650 W motor.
Double-action-kniv som skærer både vannrett og loddrett
16 hastighetsinnstillinger gir opptimal yteevne
Ekstra kraftig turbo-knapp til de tyngste ingrediensene.

Enkel anvendelse og oppbevaring.
1 liters beger med lokk til oppbevaring av supper, pureer eller shakes
Bløtt grep og bløte knapper.
Beskyttelseskappe til å beskytte blenderkniven under oppbevaring.
Hakketilbehør til å hakke løk, ost osv.

Ingen sprøyt, mens du blender.
Anti-splash knivavskjerming.

Hurtig og enkel rengjøring.
Avtagbart skaft i rustfritt stål."


Hvis du har lyst på en slik, legger du igjen en liten kommentar under innlegget, eller på Facebooksiden.
Trekning fredag 4. mai

Lykke til!

55 kommentarer:

  1. Spennende!
    Jeg henger meg på, min begynner å bli slitt :)

    Ha en fin helg,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  2. Hei Hege:)
    Så flott!!
    Jeg er med vettu ♥

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett
  3. Jeg kunne absolut trengt en ny en! Den gamle begynner å nærme seg 10 år ;)

    SvarSlett
  4. Jeg blir gjerne med!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med :) ha en super fredag!! :)

    SvarSlett
  6. Silje Marøy Petterson27. april 2012 kl. 12:25

    Ja,den har jeg lyst på, trekningen er på bursdagen min og greier:)

    SvarSlett
  7. Så gøy med giveaway!!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen, tvitvi!
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  8. Noe helt annet, men etterlyser mønster på putene du strikket i høst...

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff, kjære deg - her skammer jeg meg MYE!! Dette har jeg lovet leeenge!! Sorry!:)
      Jeg har strikket dem med strikkepinner str. 9 og brukt Hubrogarn.
      Jeg la opp 35-40 masker og på den brune har jeg strikket to rette og to vrange hele omgangen /raden, og så har jeg forskjøvet dette en maske på neste rad, slik at den første rette kommer over en vrang osv.
      Den hvite er strikket med fletter. Hver flette består av 6 masker og det er to masker mellom hver flette. Hvis du ikke kan strikke fletter, anbefaler jeg å finne en video på google - det er ofte mye lettere enn å prøve å forklare det her;)Mellom hver "flette-snuing" er det 10 omganger.
      Jeg strikket bare til jeg så at de passet til puta jeg hadde.
      Sydde på et passende stoff på baksiden med glidelås i siden.
      Håper dette er svar nok - eller skal jeg nok få klort ned et innlegg om putene også;)
      Unnskyld igjen!!!
      God helg:)
      Klem fra Hegemor

      Slett
    2. Tuuusen takk! Ingenting å skamme seg over ;)

      Slett
  9. I'm in for en slik kunne jeg trenge:)
    Flott fredag og helg til deg.
    Tror jammen godværet er på vei og:))

    SvarSlett
  10. Jaa! :D Perfekt for alle kokkeleringsplanane eg har for i sommar :D

    SvarSlett
  11. Slenger meg gjerne på!!

    Dette hadde vært greit å hatt på kjøkkenet! ;)


    Siggi :)

    SvarSlett
  12. Hei!!

    Jeg vil gjerne være med på denne supre giveawayen...

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  13. Så spennende! Jeg er gjerne med:)
    God helg til deg!
    Kari-Anne
    brubak-k@broadpark.no

    SvarSlett
  14. Hei Hegemor:-)

    Jeg blir med, jeg også;-)

    Hilsen din navnesøster fra Glastonbury, Hege

    SvarSlett
  15. Hei, jeg vil veldig gjerne være med Hege :)
    Ha en flott helg ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  16. Klart eg blir med på denne!
    Ha ein fin fredag! Klem Helene

    SvarSlett
  17. Å, denne skulle jeg gjerne ha vunnet! Motoren røk i stavmikseren min, og jeg trenger sårt en ny! Så da er det bare å sette seg til å håååpe på at jeg er heldig 4.mai:)

    SvarSlett
  18. Jeg vil ha, jeg vil ha :D :D

    SvarSlett
  19. Jeg slenger meg på. lindakar@online.no Ønsker deg en god helg med det samme! :) Hilsen Linda.

    SvarSlett
  20. Klart jeg kunne tenkt meg en slik en. :) :) :) God helg til deg Hegemoren

    SvarSlett
  21. Hei
    Jeg vil gjerne være med, ønsker meg en slik stavblender :-)
    God helg!
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  22. hei
    ja en slik ønsker jeg meg, tvi tvi:=)
    ailinv74@yahoo.no

    SvarSlett
  23. Hei Hegemor :)

    Så kjekt med give away :) Jeg vil gjerne bli med i trekningen og hiver meg på. Du har en fantastisk blogg med gode tips og ikke minst mye humor som gleder å lese. Du er virkelig god til å skrive, Hege! Stå på!
    Ha en strålende helg. Klem

    mie2@wildmail.com

    SvarSlett
  24. Så gøy, og fin giveaway.En sånn trenger jeg:)
    God helg!!!

    SvarSlett
  25. Hei!
    En sånn trenger jeg faktisk så slenger meg på :)
    *krysser fingrene*

    Ha en god helg Hege :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  26. En slik hadde vært kjekk å ha...
    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  27. Så gøy med give away!!
    Jeg er med.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  28. Det hadde jammen meg vært en kjekk ting å ha :)
    Jeg er med!!
    Klæm

    SvarSlett
  29. Denne hadde vært kjekk å ha til mangt å mye :)Krysser fingrene for at den blir min :)

    SvarSlett
  30. Dette vil eg gjerna ver m på!
    Ha ei flott helg!

    linn-mari@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jag är med :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg er gjerne med:)!
    God helg!

    Lillian

    SvarSlett
  33. Lige hvad jeg mangler!Håber jeg må være med fra DK

    SvarSlett
  34. Jeg hiver meg med :D

    Ha en knall søndag:)

    Hilsen Kine!

    SvarSlett
  35. Hei!! Jeg vil gjerne være med:))

    Hilsen Mona!


    jihauge@online.no

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne være med på denne give-awayen! :)

    (PS. Du må gjerne blogge oftere, dette er min absolutte favorittblogg, og jeg sjekker den daglig. ;) )

    SvarSlett
  37. Hei. Jeg vil gjerne bli med og prøver lykken:-) Kristin

    SvarSlett
  38. Jeg ønsker meg en slik og er gjerne med!
    :)

    SvarSlett
  39. Hei hei:)
    Jeg har fulgt bloggen din jevnlig over lengere tid, og synes den er utrolig inspirerende og morsom å lese.Har stjålet noen av dine løsninger og fargevalg under oppussing i heimen, og synes du har et utrolig godt øye for interiør:) Jeg vil gjerne være med på trekningen:)

    Hilsen Anita ( anita-c2@online.no)

    SvarSlett
  40. Henger meg på. 4.mai er faktisk bursdagen min. 35 år! Huj

    SvarSlett
  41. Ja takk! -jeg vil gjerne være med på trekningen :-)

    Hilsen Else R

    SvarSlett
  42. Vil veldig gjerne være med! Flott give away :0)
    Aina (rottebizz@live.no)

    SvarSlett
  43. Hei, blenderen min er ødelagt så jeg veldig gjerne være og prøve lykken :)

    (kelebekcicek@gmail.com)

    SvarSlett
  44. Ja, tusn takk! Den blenderen så knall ut!

    SvarSlett
  45. Ja, tusn takk! Den blenderen så knall ut!

    SvarSlett
  46. prøver lykken jeg og =)
    monast81@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Hei!!En sånn hadde vært kjekk å ha i hus :)Prøver lykken jeg.
    heltorp@hotmail.com

    Marianne

    SvarSlett
  48. Jeg henger meg på!! Vil gjerne være med i trekningen!

    May-B,Egersund

    SvarSlett
  49. Eg e med! Trekk meg, trekk meg!!

    Irene, Sandnes

    SvarSlett
  50. Jeg er gjerne med på din flotte give away.

    SvarSlett
  51. Min gikk i stykker for et par uker siden så ja-ja-ja. Jeg er med:) Trenger smoothien min om morgenen igjen!

    SvarSlett
  52. ein sånn ein har mamma di veldig lyst på.....

    SvarSlett