Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 13. mai 2012

Funky ildsted til hagen

Er ikke dette noe av det kuleste du har sett???
Jeg holder på å dø! Dette er altså betong(?)skåler med rullestein og propangass .


Lurer på hvorfor vårt lille land skal være så treige med å importere eller produsere egne slike?
For vi vil ha!


Jeg klarer utmerket godt å se for meg meg selv foran en slik på terrassen en sein sommerkveld..
Ser det utrolig skarpt og tydelig!

Frykter jeg må i gang med støp og gråstein.
Brannmannen burde kunne skaffe og håndtere propan.
Du, kjære...?

Gotta go!;)

8 kommentarer:

  1. Å de var stilige:)
    Tenk å ha en slik en sen sommerkveld...drømme.

    Klem Birthe

    SvarSlett
  2. Flotte de var!!
    Kunne gjerne hatt en slik utover sommeren ja..:)
    Sett igang ♥

    SvarSlett
  3. Åh fy søren...de var lekre :))
    Kan veldig gjerne se for meg en slik i hagen ja, koselig :)

    SvarSlett
  4. Superkule !!
    Kan jeg få vite hvor du fant de ? Har du en nettadresse ?

    SvarSlett
  5. NYDELIG OG STEMNINGSFULT...HA EN FIN HELG MVHELI:)

    SvarSlett
  6. Kjempestilige var de.
    Ønsker deg en fin, fin uke.
    Klem

    SvarSlett