Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 13. mai 2012

Og vinneren er (endelig)...

Ja, jeg skammer meg dypt og inderlig for å være så seint ute med trekningen av give-away'en...
Planen var 4. mai, men så bestemte pc'en seg for at den ikke ville mer, og ble svart.

Det har vært noen mørke dager.
Der andre sørger med ett minutts stillhet, har det istedet vært opptil flere minutters full frustrasjon her, fylt med "beep-beep ord", fortvilese og selvbebreidelse.
For har Hegemor ekstern harddisk?
Jepp.
Ligger den langt unna?
Nope, like ved pc'en.
Har Hegemor husket å legge alle viktige filer, bilder og diverse over på hardisken?
Selvfølgelig...NEI....!!
ARG!!!

Derfor har det blitt en liten bloggpause. Nå skriver jeg på min gamle notebook som reagerer seinere enn en gammel mann med nedsatt hørsel og 5 i promille.
Ja, ja.

Men det er uansett på HØY tid å trekke en vinner av den fine stavblenderen:)
Den heldige vinneren ble:

Nina Klokkervold Nilsen

Gratulerer, Nina!! Send meg en melding/mail og så avtaler vi hvordan du skal få herligheten hjem til deg:)

Ha en fin ny uke, alle sammen - og husk å ta backup!;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar