Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 5. juni 2012

En terrassekrok

Skal ikke skryte av været for tiden, for det er jammen ikke slik vi hadde det for en drøy uke siden.
Det var som smågodt for sjelen, og vi skulle klart å hatt det så mye, mye lenger.
Får håpe det kommer tilbake:)
Siste døgnet har vi nemlig hatt sol, regn, skyet, lyn og torden.
Og skarve 14 grader.
Hm..


Terrassen er som sagt ikke ferdig, men jeg prøver hvertfall å holde det ryddig i et par hjørner.
Slik at vi kan sette oss ned litt innimellom øktene.
Er nok lurest å lukke øynene da - så man ikke ser alt rotet og verktøyet...
Og da passer det fint med sol - da har man liksom to grunner til å kikke inn i hodet;)

Kommer mer bilder etterhvert som arbeidet skrider fram:)


9 kommentarer:

  1. Utruleg herleg stol!! Den likte eg kjempe godt!
    Lykke til med arbeidet!

    fin dag til deg!
    IB

    SvarSlett
  2. Så fantastisk fin stol! *ønske seg*

    Håper dere får en fin helg!

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ den stolen likte jeg - er det lov å spørre hvor du har fått
    tak i den?
    Flott blogg du har - jeg vil følge deg videre:-)
    Blir glad om du vil følge meg også.
    Han en fin lørdag:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Flisan:)
      Du, den er en del av en gruppe på to stoler, bord og en treseter og ble kjøpt på Fagmøbler for tre år siden.
      Jeg solgte dem imidlertid i går;) Så nå er de en saga blott;)

      Slett
  4. Hei:) Hva er str på madrassene og putene i sofaen? Og hvor er di kjøpt? Evt merke?

    SvarSlett
  5. I den hjemmespikra sofaen altså:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Både madrasser og puter er kjøpt på IKEA. Madrassene er vanlige skumgummimadrasser (de billigste jeg fant;) og så har jeg klippet dem til på størrelsen. Mener at sofaen er ca 60 cm dyp. Putene heter Karlstad og måler 58x48cm.
      Hilsen Hegemor

      Slett
    2. Med ferdig trekk på eller har du trukket de selv?:)

      Slett
    3. Kjøpte stoff på Stoff og Stil og sydde selv:)

      Slett