Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 4. juni 2012

Østrogen-grill

Hei og hopp!
Det er bare å beklage at bloggen lider under Hegemors ekstreme våryrhet for tiden.
Hagen blir utsatt for vanvittige mengder med oppmerksomhet om dagen.

Vi svinser rundt og fikser og ordner.
Hegemor svinser. Brannmannen jobber og svetter.
Og vi er langt fra ferdige enda;)
Ting tar tid.  Men blir bra til slutt:)

Kom imidlertid over gassgrillen fra Living her om dagen.
I og med at vi styrer med terrassebygging og hageplanlegging for tiden, har alle slike "fiffige ekstrating" en egen evne til å dra øynene dit de normalt sett bare ville sett i sidesyn.
Fy søren så fin!!!

Jeg er i utgangspunktet lite happy for gassgriller. Det ser altfor testosteron ut. Og er det noe vi har nok av her i huset, så er det nettopp det hormonet der.
Men denne gassgrillen har mer østrogen - det kan jeg like!
Kanskje jeg skal investere i en østrogen-grill??

4 kommentarer:

  1. Østrogen-grill... kanskje det er det nye in-ordet.
    Var kjempe fin grill da.
    Håper du tar noen bilder av all jobben i hagen også, slik at vi får se etterhvert.
    ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  2. Helt enig! Dette er grillen for hotte mødre :)Jeg og vil ha!

    SvarSlett
  3. He, he jeg har en sånn grill!
    Det var faktisk mannen som kom hjem og sa at han hadde funnet den perfekte grill til meg. Nå er det riktignok han som griller, men jeg som er ansvarlig for at alt passer sammen her hjemme! ;-) De selger den på Felleskjøpet også, og der har det akkurat vært salg på alle gassgriller.

    SvarSlett
  4. Det er knallkult med hvit grill:)
    Skulle gjerne hatt en slik jeg og... ♥
    Her var vi på Maxbo om dagen og mannen så sin drømmegrill - en Porche grill til 80 000 hahaha, snakk om testosteron a!!

    Kos dere med utearbeid, det er herlig det:)

    SvarSlett