Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 6. juli 2012

Dagene går med til...

Dette:


...dette...


...og inimellom litt av dette...



FANTASTISK vær vi har hatt de to siste dagene (og SOM vi har fortjent det!!!:)
Vi har vært ute fra morgen til kveld:)
Ungene bader og koser seg i Intex bassenget fra Toys 'r Us som vi har felt ned i den nye terrassen. Funker kjempebra:) Ny verden å ha mulighet til nedkjøling:)

Nyyyyt dagene - jeg håper så inderlig at yr.no tar feil med tanke på helgevarselet;)

Og - husk konkurransen i forrige innlegg! Kun en dag igjen!!:)
(...og for å si det sånn, - foreløpig vinner du med bare EN gjenstand;)



6 kommentarer:

  1. Åh ser helt fantastisk ut!!
    Håper på fint vær i helgen og ja, god helg og fortsatt god sommer :)

    -Hilde-

    SvarSlett
  2. Ser herlig ut!
    Nyt det!
    klem

    SvarSlett
  3. Dette så jo helt fantastisk ut! Noe sånt har vi tenkt på selv også, men ikke helt ferdig med hvordan vi skal gjøre det. Er det lov å spørre om et innlegg med hvordan dere har gjort dette med bassenget? Har du tatt bilder av prosessen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Elisabeth:) Det er nok mesteparten mannen min som har ordnet dette, så jeg kan si som så at det er bygget et terrasseplatå som bassenget står på, og så har han bygd opp resten når rammen til bassenget stod oppslått. På det viset får vi øvre kanten av bassenget bak terrassekanten. Send meg en Mail, så kan jeg godt shippe deg noen bilder:)
      Vi er veeeeeldiggodt fornøyd:):) klem

      Slett
  4. Dette så helt fantastisk ut :) hvor stort basseng har dere kjøpt ? Veldig smart tenkt, ser dette er noe jeg selv har lyst til å prøve :) Henger meg med på det Elisabeth skrev over her :)

    klem Mari

    SvarSlett
  5. Oj!!! Dette så jo helt supert ut! Sånn ønsker jeg meg til ny-huset våres :) Men vår tomt er helt flat så da må vi vel grave oss ned til Kina først :S Hadde vært moro å sett hvordan dette ble til.

    SvarSlett