Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 30. juli 2012

Sommeren 2012


Nok en fin dag er over her i sørøst.
Vi har allerede utpekt oss selv som vinnere av sommerværet 2012 i Norge.
For vi har faktisk hatt mye fint og varmt vær:)


Mange, late dager på terrassen, som et slakt på solsenga. Bassenget har virkelig fått prøvd seg, og vi er kjempefornøyd!! Skal lage et innlegg med alle mine basseng-tips snart:)

Det eneste vi har savnet er bittelitt høyere temperaturer, spesielt på kveldene. Savner å sitte ute lenge i bare t-skjorte. Men dagene har hvertfall vært varme og gode, og med tanke på resten av landet skal vi ikke klage på noe som helst...


Håper du har en fin sommer der du er, samme om det regner eller er sol!
Og for dere som har kjent litt på vær-syke den siste måneden - jeg krysser fingrene for at sommeren 2012 kommer i august:):):)

3 kommentarer:

  1. Så flott at dere har hatt så mye fint vær:)
    Vi hadde litt i begynnelsen av ferien, da var vi i Kragerø og sola oss:)
    Og en flott uke i Danmark, men ellers har det vært lite med sommer og sol gitt...:(
    Og vi som har kjøpt nye hagemøbler og, ikke fått brukt de enda...
    Men jeg satser på at August blir sommeren i år ja ♥

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  2. Hei, For en superfin blogg. Ser ut som et nydelig hus og det er mange gode tips å hente. Jeg likte spesielt godt gutterommene dere har laget. Har stjelt noen tips fra alle de tre blå rommene og brukt helgen på å lage vår egen variant av dine. Ble supergodt fornøyd. Tusen takk for at du deler med oss. Jeg lurer på hvor du kjøper sjablongene dine? Jeg antar at du kjøper bokstaver og setter sammen selv?

    Med hilsen fra Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bente:)
      Takk og takk:) Så gøy at du har funnet brukbare tips her inne:)
      Det stemmer at jeg bruker en del sjablonger. Husker ikke hvor jeg har kjøpt de ulike, men vet at noen er kjøpt på Stoff og Stil. Sjekk på Google - mange nettbutikker med slikt:)
      Lykke til:)

      Slett