Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 24. september 2012

Det må jeg bare få si...

...- Nille har skjønt det:)
Blant alle billig-kjedene som prøver seg på interiør, syns hvertfall jeg at Nille har knekt koden på hva som er pent (og ikke too much eller vi-tror-dette-er-sånn-dere-interiør-elskere-liker).

 
Jeg finner mer og mer småfunn som jeg drar med meg hjem.
Sist, var det denne saken her.
Den kan brukes til mye rart, jeg har en plante i min.
 
 
Den havnet likegodt på badet, og der står den godt.
 
En av fordelene med Nille er jo selvfølgelig at du ikke legger igjen så mye av familiebudsjettet heller.
 
 
Her nytes kvelden med Kvikklunj-sjokolade og Bonderomantikk.
Syns det er ulidelig å se på hvor sjenerte og utilpass noen kan være i sosiale sammenhenger.
Stakkars folk!
...samtidig mener Brannmannen at jeg gjerne burde hatt en liten dæsj av sjenertheten deres;)
P.Ø.H.!
 

6 kommentarer:

  1. Hei!

    Ja Nille har mye bra om dagen... Nesten så man ikke kan gå inn uten om å ha med noe ut igjen...

    Fine bilder du viser! Som alltid da ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Den var kjempe fin... Hender man finner noen fine ting på billige steder.

    Ha en fin kveld videre
    klem

    SvarSlett
  3. Hei Hege
    Ja, enig med deg, Nille har
    skjønt det... Supersøt kurv
    du har kjøpt deg og passet
    perfekt med blomster i ღ
    H E R L I G . . . Ønsker deg
    en fortsatt fin kveld og uke
    Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Må si meg veldig enig.. Jeg finner stadig skatter på Nille!! Ikke så mange dager siden sist. :)

    Fin blogg du har!

    SvarSlett
  5. Hei Hege,

    Ja dette var riktig så fint! Men så har du også en god smak og godt øye for pene ting, det har vi vel sett gjennom lengre tid nå:-))
    Var nettopp inne på "Hverdagslivet" bloggen min, har ikke vært der på flere månender. Og der så jeg en hilsen fra deg tilbake fra mai måned. Tusen takk for din fine kommentar om terrassen vår, vi er super godt fornøyde og tilbringer mye tid her nå som det er blitt som en ekstra stue i hagen. Ble det vinduer på dere også..? Her går det kjempe fint og minstemann er tilbake på beina og på skolen som før. Jeg bruker mye tid på matbloggen min, og ingenting på Hverdagslivet sin blogg. Kanskje en dag.. men mat mat mat står høyest for tiden, og mye spennende skjer for meg der. Håper alt står bra til hos dere også.
    En god klem fra meg!
    Anne Karin

    SvarSlett