Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 20. september 2012

Dype samtaler...

 
7-åringen: "Mamma, jeg tror jeg har kommet i puberteten"
Jeg: "Åh, hvorfor tror du det?
7-åringen: "Eeh...jeg...bare tror det.."
Jeg: "Hva er puberteten, da? Vet du hva pubertet betyr?"
7-åringen: "Ja, SELVFØLGELIG, mamma. Hallo!"
Jeg: "Ok, hva er det da?"
 
(laaaang tenkepause)
 
7-åringen: "Det er...noe, vel. Er du i puberteten, mamma?"
Jeg: "Nei, jeg er ferdig med den"
7-åringen: "HÆH? FERDIG???"
Jeg: "Ja...?"
7-åringen: "Javel.. DET er spesielt!!"
 

6 kommentarer:

  1. :) høres ut som han har full oversikt :O)

    SvarSlett
  2. Hahahaha
    Så herlig!!!
    Humrer og ler her jeg sitter - den var bare supergod:))
    Flott torsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hahaha nå fikk jeg meg en god latter her på morgenkvisten. Et skikkelig gullkorn fra barnemunn, takk for at du deler. :)

    Stor klem fra Kari

    SvarSlett
  4. Hehehehe :) *ler høgt* Mye artig dei sier ja.
    Hilde

    SvarSlett