Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 16. november 2012

En forsiktig start...

Her nærmer det seg jul (bittelitt) allerede..
Jeg vet det er ekstrem-tidlig, selv for meg, men det har sin enkle forklaring i at jeg måtte lage noen bilder med julestemning.
Skal forklare mer etter hvert:)
 
 
Fant meg en kvast i skogen, og tanken er at den skal kunne stå inne uansett årstid og høytid.
Men nå på mørke høsten skal den få varme seg med noen lys.
 
Og ja, jeg gleder meg som vanlig latterlig mye til desember!!!
 
 
 

2 kommentarer:

  1. sukk... som jeg gleder meg:)
    Flott bilde ♥

    SvarSlett
  2. Førjulstida er best! :) Gleder meg mest til baking og pynting. Men er sulten på litt inspirasjon, så jeg håper du kommer med noen gode dryss fremover :) Elsker bloggen din! Hilsen Stine.

    SvarSlett