Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 21. november 2012

Hva er det med disse "myke dyrene"?

Det er i grunnen ganske morsomt hvor påvirket vi blir av trender og det som er "in".
Hvis noen hadde sagt i 2010 at mitt største ønske om to år ville være et sengetøy med en forvokst ELG på, så hadde jeg knegget godt.
Men som jeg ønsker meg det nå!!!
Et vennepar av oss var i tillegg så "ekle" at de redde opp med dette sengetøyet da Brannmannen og jeg var på besøk hos dem i høst, - og ønsket ble ikke akkurat mindre av det *sukk*
 
Det er helt fantastisk godt å sove i!
Og det finnes jo med mange andre dyremotiv også. Dådyr er jammen ikke feil dette heller.
 
By Nord har virkelig truffet spikeren på hodet med dette sengetøyet.
Problemet er vel egentlig bare prisen... Når man til vanlig handler sengetøy på butikker som Kid, Princess og Jysk, ja da svelger man to ganger når man her må ut med en tusenlapp for ett sett.
 
Men det finnes da alternativ:
Bohus selger disse søte isbjørnene til en trehundrelapp. Så det er muligens bokstavene og faktaopplysningene på hodeputene som koster de resterende sju hundre på By Nord sine..
Pris eller ikke pris, jeg er solgt. Det kult med dyr på tekstil!
Ja, jeg er lett påvirkelig. Men jeg er seint påvirkelig, - jeg er aldri den som har noe først. Jeg bruker laaaang tid på å venne meg til tanken på slike nye trender.
...og så henger jeg derfor også lenge igjen når trendene går videre til andre ting.
 
Pute fra Kremmerhuset
 
Dagens lille dialog da 8-åringen kom hjem fra skolen:
 
Hegemor: Hei, har du hatt en fin dag?
8: Ja, men NN ble erta av NN.
Hegemor: åh?
8: Ja, så jeg tok ham i forsvar og kalte ham terrorist.
 
Han kikker på meg for å se reaksjonen på dette tilsynelatende saftige kraftuttrykket.
 
Hegemor: javel...
 
Da den store reaksjonen ikke melder seg:
8: Vet du hva jeg egentlig kalte ham, mamma? Vil du høre det? Hæh?
 
De skandale-store øynene blir enda litt større og han smatter nesten ordene.
Jeg venter spent.
 
Han tar sats, og på klingende østlandsk dropper han bomben:
8: "ANNERS!!!!! (Anders)
 
Tudelu:)
PS Innlegget er ikke sponset DS

2 kommentarer:

  1. Har falt for det sengesettet jeg og, men sukk, den prisen...kan jo evt lage selv om man er kreativ... :) Har forresten lest igjennom hele ( ja , faktisk hele) bloggen din nå, og jeg er "in love", og nå er jeg blitt fast leser. Takk for inspirerende innlegg. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jøje meg...jeg vet nesten ikke hva jeg skal si... HELE??? Wow!
      Utrolig koselig at du trives her, da!!:):) Det er sånne kommentarer som gjør at jeg fortsetter bloggingen!:):) Stor klem fra meg:)

      Slett