Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

lørdag 1. desember 2012

Desember!

Jaaaaa! Da er endelig den beste måneden i året kommet!
Nå er ALT lov.
Hvertfall alt innen pynt og kos og forberedelser til O'jul med din glede.
 
 
Stua har sånn smått fått pynte seg med litt julepynt, om det ikke er så mye rødt å spore enda.
Det kommer.

 
Må ta det litt etter litt så ikke sjokket blir så stort. For både stua og meg selv.
Jeg har nemlig en svakhet i at jeg veldig fort blir lei av sterke farger.
Det er imidlertid den ENESTE svakheten jeg har.
Selvsagt.
 
 
Skogen i området har blitt et par gran-greiner lettere.
Tenker den er glad for det.
Det er hvertfall jeg. Istedet for å finne et fint tre, har jeg bare puttet mange greiner sammen til en bukett. Da ble det litt tettere. Og det var enklere.
 

Har store planer om å få pynte litt mer i løpet av helgen og begynnelsen av neste uke.
Har DU pynta noe enda?
 
Uansett, kos deg:)


5 kommentarer:

  1. Så flott stue Hege!!
    Herlige, deilige, duse farger ♥
    Og med deilig grønt blir det vakkert:)
    Her er det ikke pyntet så mye enda, og det røde kommer ikke frem på en stund:)

    Ha en fin fin kveld!!

    SvarSlett
  2. Jeg digger bloggen din!

    SvarSlett
  3. Så koselig. Likte ideen din med greinene. Her tok jeg noen grener i to veggampler på trammen for å få litt stemning..

    Jeg har pyntet ute og kjøkkenet. Stua har fått adventsstjerne og adventslys.. Venter til helgen før jul med rødt i hele huset siden jeg har desemberbarn som skal feire en rosa bursdag her hjemme..

    Ha en fin 1. Søndag i advent
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
    Svar
    1. hej Hege så fint du har .Er enig med dej att før mye ferger blir man fort trøtt på men litt røtt smyger jag in litt senare i dec,ha en fin advent./Maria gamla kollegan fra Hamar

      Slett