Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 4. desember 2012

Jul på 7-åringens rom



Da har julen kommet bittelitt inn på rommet til 7-åringen også.
Spente øyne, smale av spenning, ligger om kveldene og prøver og sove mens de myser mot lysene fra det minste juletreet i Norgeshistorien som mamman kjøpte for en rød lapp på Europris for noen år siden.
 

 
Disse billige plattrærne har blitt fast tradisjon på barnerommene her i huset, og det er ikke ordenlig desember før de er på plass.


Ellers koser lille-gubben seg med noen små nissefigurer og et par gamle ting som jeg lagte på barneskolen. Det har nemlig høy underholdningsverdi her i huset at mamman (faktisk) har gått på barneskolen en gang for lenge, lenge siden.
 
"Mamma, var det i gamle dager?"
..og før mamman rekker å svare at NEEEEEIDA...så kommer det kontant fra 13-åringen:
"Ja, det var sikkert på 1980-tallet eller noe sånt!"
Med andre ord, sykt lenge siden.
 

 
Ja, ja, - jeg får kose meg over at helsa enda holder.
Ikke en selvfølge for en 36-åring det, ifølge tidsregningen til mine små.
 
God kveld!
 


5 kommentarer:

  1. Så koselig barnerom.
    Her skal barnerommet pyntes helgen før jul, men da i rosa, lilla, turkis, sølv, grønt etc..

    Ha en fin onsdag!
    Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Kjempe fint rom,håper du viser fram de andre barnerommene også(!!?)
    Elsker hele huset ditt :)
    Nina

    SvarSlett
  3. Kjempefint :) Hvor kjøper du kassene som passer inn i expedithyllene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Alle kurvene/boksene er fra IKEA:)

      Slett